Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

De afsluiting van je jeugd, met pensioen gaan, een bruiloft, een jubileum of een bepaalde verjaardag. Allemaal mijlpalen die Hanneke Kiel-de Raadt markeert met een persoonlijk boekportret van haar hand.

Webdesign en webfotografie

Opdracht

“Een website die duidelijker naar voren brengt wat een boekportret voor iemand kan betekenen en de veelzijdigheid van mogelijkheden voor de website bezoeker terugbrengt naar eenvoudige keuzes.”

Een website over iemand die je verhaal aanhoort en verwoord

Via de website boekportret.nl biedt Hanneke haar diensten als schrijver, interviewer en verhalen-op-papier-zetter al jaren aan. Het is het liefste wat ze doet. Al als kind was het haar droom om schrijfster te worden. Er was dus al een website met meer dan voldoende content om goed gevonden te worden. Marjolijn Lamme maakte hierbij nieuwe foto’s en Cornelissen.Marketing zorgde voor een nieuwe opzet en structuur.

Fotografie door Marjolijn Lamme

Marjolijn Lamme Fotografie uit Loosdrecht maakte de foto’s voor de website. Een heel belangrijk aspect voor de totaal beleving van de website als voorportaal van het kantoor. Waar Marjolijn echt blij van wordt, is het meedenken en brainstormen over het concept schrijft ze op haar website en dat klopt!

Al in een vroege fase is er via een conceptversie van de website, afstemming gezocht m.b.t. kleur en compositie. Dit maakte de opmaak van de pagina’s met ruimte voor contrast voor titels een stuk krachtiger.

Webdesign in negen stappen

Bij het ontwikkelen van de nieuwe site voor boekportret.nl hebben het gebruikelijke negenstappenplan voor als checklist gebruikt.

1. Kies een goede domeinnaam

De domeinnaam was al aanwezig en dekt prima de lading van de dienstverlening.

2. Zorg voor een sterk logo

Voor boekportret is in het verleden een prachtig logo gemaakt. In overleg is er een kleine wijziging doorgevoerd om de contractwerking op afbeeldingen te vergroten, is het beeldmerk-logo ‘los’ als icoon ingezet en inde pay-off veranderd naar: ‘Verhalen gehoord en verwoord’.

3. Bedenk welke emotie het merk oproept

De emotie die de dienstverlening zeer waarschijnlijk oproept is dat iemand ‘Zich gerespecteerd voelt’.

4. Bedenk welke kleuren deze emotie versterken

Zie de kolom hiernaast. Bij het ontwerp van het logo zijn destijds de kleuren in dit verband goed getroffen.

5. Maak een huisstijldocument

Op basis van punt 3 en 4 en het aanwezige ontwerp is de bestaande huisstijl verder doorgevoerd.

6. B2B of B2C?

De specifieke behoefte van de bezoeker van de website wordt per soort boekportret duidelijk aangesproken. Het beslissingstraject dat volgt is gericht op de specifieke doelgroep en er is een scheiding tussen B2B eb B2C.

7. Zorg voor responsive design

Websites zonder responsie design worden niet meer gemaakt maar uiteraard moet de goede werking wel worden gecheckt en hierbij geldt: mobile first!

8. Zorg dat de website snel is

Hanneke heeft gelukkig gekozen voor de Managed WordPress Hosting en hiermee is de pagina laadsnelheid gewaarborgd.

9. Optimaliseer de relevante pagina’s voor de zoekmachines

Er was meer dan genoeg content om de meest relevante statische- en portfolio-pagina’s te optimaliseren voor de zoekmachines. Een korte zoekwoordenanalyse is hier uiteraard aan vooraf gegaan.

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Boekportret.nl verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

boekportret.nl
Homepage
Offerte aanvragen
Pagina ‘Offerte aanvragen’
Over mij
Pagina ‘Over mij’
Boekportret
Pagina ‘Boekportret’
Portfolio
‘Portfoliopagina’
Project
‘Projectpagina’
Contact
Pagina ‘Contact’

Wat een fijne samenwerkingspartner is Eric! Al meteen bij het eerste gesprek ging hij terug naar de eerste vraag: Welke emotie wil je aanspreken? Heerlijk om daarna het monnikenwerk van de hele website in elkaar zetten en vullen aan hem te kunnen overlaten! Het resultaat is beter dan ik ooit kon verwachten!

Hanneke Kiel-de Raadt

Schrijfster, Boekportret.nl

Merkontwikkeling

Emotie(s) bij dit merk:

Zich gerespecteerd voelen

Zich gerespecteerd voelen

Erkenning en waardering krijgen voor je waarde of bijdragen die je levert aan dierbaren, je familie of aan de maatschappij.

Gekozen kleurrichting(en):

Briljant oranje

Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.

PMS 804C #FDA03F

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

Aardebruin

Positief: aards, geaard, stabiel, solide, geworteld, gezond, beschermend, warm, duurzaam, veilig, betrouwbaar, natuurlijk, traditioneel, ondersteunend.

PMS 438C #493635

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Al sinds 1988 help ik ondernemers bij het ontwikkelen en behouden van een sterk merkimago. De ervaring heeft mij geleerd dat het centraal stellen van een duidelijke positionering essentieel is voor succes. Het herontwerp van het logo en de website zijn hierbij de middelen waarmee deze positionering het duidelijkst gecommuniceerd kan worden.

Met de dienstverlening van Cornelissen.Marketing ben ik in staat om de complete regie hierover te voeren en volledige invulling te kunnen geven aan de uitvoering ervan.

Dit met als doel om jou als ondernemer te helpen een sterk en samenhangend merk op te bouwen dat zijn waarde propositie effectief communiceert naar de doelgroep en daarmee bijdraagt aan de groei van jouw onderneming.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Communicatieplan op basis van herpositionering

Communicatieplan op basis van herpositionering

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Marketing en Social Media voor Entrima

Marketing en Social Media voor Entrima

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Vervanging website PP Hoveniers

Vervanging website PP Hoveniers

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Huisstijl, fotografie en web-concept voor een schrijfster/spreker actief als buitengewoon ambtenaar, funerair spreekster en spreekster bij geboorte ceremonies.

Website met professionele fotografie

Opdracht

“Een website die zowel doorverwijzers als particulieren goed informeert mijn dienstverlening en wat ze moeten doen om hiervan gebruik te kunnen maken.”

Website voor een veelzijdige schrijfster / spreekster

Stefanie schrijft al jarenlang teksten en poëzie. Ze was ook vaak als vrijwilliger betrokken bij afscheidsdiensten en herdenkingsdiensten. In 2020 mocht ze voor ’t eerst een huwelijk voltrekken en dat was een fantastische ervaring. Daar ontstond het idee voor haar eigen bedrijf maar hoe tuig je een website op voor zulke uiteenlopende zaken?

Naamgeving en duiding

De naam Declames komt van Stefanie zelf en ze was er erg stellig over: dit wordt de naam waaronder ik mij wil presenteren. Bij het kiezen van een naam kun je voor optimale vindbaarheid zijn dit de beste uitgangspunten:

  • de naam van je dienst;
  • het nut dat het oplevert;
  • de wens van de doelgroep;
  • je achternaam in combinatie van de dienst.

Het zorgt er tevens voor dat je de kern te pakken hebt wat de centrale boodschap van je website is. In overleg kwamen we uit op het begrip ‘levensceremonies’ als verbinden noemer voor de verschillende gelegenheden waar de diensten van Stefanie zich op richten.

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

In een merkontwikkelingssessie wordt vastgesteld welke emotie een rol speelt in het aankoopproces. Wat drijft iemand om de dienstverlening van Stefanie? Als het op kiezen aankomt dan speelt niet de ratio maar de emotie een doorslaggevende rol. Samen met Stefanie daarom gekeken naar een set van 38 merkgerelateerde emoties waarmee wij altijd werken om te kiezen welke emotie voor Declames een rol speelt. We kwamen uit op:

  • Zich vredig, ontspannen voelen (rust in het hoofd)

Uit de set van emotie versterkende kleuren stellen wij de volgende set van complementaire, goed contrasterende kleuren samen:

  • Donker paars;
  • Helder groen;
  • Helder geel.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van Declames ontworpen. De kleuren van het logo en de website zijn gebaseerd op de emotie versterkende kleuren.

Declames
Landscape logo
Declames
Beeldmerk

Fotografie door Marjolijn Lamme

Marjolijn Lamme Fotografie uit Loosdrecht maakte de foto’s voor de website. Een heel belangrijk aspect voor de totaal beleving van de website als voorportaal van het kantoor. Waar Marjolijn echt blij van wordt, is het meedenken en brainstormen over het concept schrijft ze op haar website en dat klopt!

Al in een vroege fase is er via een conceptversie van de website, afstemming gezocht m.b.t. kleur en compositie. Dit maakte de opmaak van de pagina’s met ruimte voor contrast voor titels een stuk krachtiger.

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Declames verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Home
Homepage
Contact
Pagina ‘Contact’
Geboorteviering
Pagina ‘Geboorteviering’
Over Stefanie
Pagina ‘Over Stefanie’

Eric Cornelissen heeft niet alleen mijn website gebouwd, hij heeft zich ingeleefd in mijn product en actief meegewerkt aan het ontwikkelen van mijn logo. De samenwerking was heel prettig en ook na het opleveren van de site blijft hij actief betrokken met tips en adviezen. De website is prachtig en heeft een mooie sfeer, mensen die mijn site bezoeken zijn altijd onder de indruk.

Stefanie Korlaar

Schrijfster / spreekster, Declames

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Donkerpaars

Positief: visionair, rijk, koninklijk, prestigieus, onderdanig, afstandelijk, zelf reflecterend.

PMS 2627C #3E194E

Heldergroen

Positief: vers, gras, Iers, levendig, lente, vernieuwing, weelderig.

PMS 347C #14883E

Helder geel

Positief: verlichtend, blij, heet, levendig, vriendelijk, lichtgevend, verhelderend, energiek, zonneschijn, stimulerend, innovatief, stralend, bewustzijn, verrassing, voorzichtigheid.
Negatief: lafheid, verraad, gevaar.

PMS 116C #FDC70B

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Al sinds 1988 help ik ondernemers bij het ontwikkelen en behouden van een sterk merkimago. De ervaring heeft mij geleerd dat het centraal stellen van een duidelijke positionering essentieel is voor succes. Het herontwerp van het logo en de website zijn hierbij de middelen waarmee deze positionering het duidelijkst gecommuniceerd kan worden.

Met de dienstverlening van Cornelissen.Marketing ben ik in staat om de complete regie hierover te voeren en volledige invulling te kunnen geven aan de uitvoering ervan.

Dit met als doel om jou als ondernemer te helpen een sterk en samenhangend merk op te bouwen dat zijn waarde propositie effectief communiceert naar de doelgroep en daarmee bijdraagt aan de groei van jouw onderneming.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Communicatieplan op basis van herpositionering

Communicatieplan op basis van herpositionering

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Marketing en Social Media voor Entrima

Marketing en Social Media voor Entrima

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Vervanging website PP Hoveniers

Vervanging website PP Hoveniers

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen en webdesign

Merkidentiteit bepalen en webdesign voor een bevlogen onderzoeker die advocaten, accountants en bedrijven ondersteunt door verhelderend feiten- en toedrachtonderzoek op financieel-economisch gebied en op het gebied van integriteit.

Deskundigonderzoek-responsief

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Een merkidentiteit bepalen is eigenlijk een verkeerd begrip. De indentiteit ontstaat in de perceptie van de markt. Duidelijk zijn in je onderscheidende kernwaarden en consistente visuele uitingen helpen je dit te sturen. Je moet er voor zorgen dat je merk een gezicht krijgt maar wat nu als je gezicht zelf het merk is? Dit is namelijk het geval bij de website die wij mochten ontwikkelen voor onderzoeker Peter Schimmel.

Hoe beleeft men je merk?

Om te begrijpen welke rol merkidentiteit bepalen speelt in de waarde die men jouw merk gaat toedichten helpt het onderstaande model van Grönroos. Deze Finse academicus legde een verband tussen de perceptie van verwachte- en ervaren service. Het heeft een beleving van kwaliteit tot gevolg. Wanneer je dit projecteert op een merk dan kun je de waardebeleving van een merk goed inschatten en je inzichten meenemen in je merkconcept.

Merkidentiteit bepalen

Je website wekt verwachtingen

Een website is een belangrijk onderdeel in je communicatie. Immers, samen met imago, mond-tot-mondreclame en klantbehoefte bepaalt het de verwachte kwaliteit van je merk. Het is een levend model want imago en mond-tot-mond reclame worden continu gevoed door klantervaringen van waargenomen kwaliteit. Dit verklaart de rol en het belang van online reviews. Door merkidentiteit bepalen voorop te stellen heb je zelf invloed op het imago dat je met je merk opbouwt want de kwaliteit van de website, de helderheid van je merkverhaal en de visuele componenten zijn hierin de bepalende factoren.

En klantbehoefte dan?

De belofte die je afgeeft over wat jouw merk voor een ander gaat betekenen moet er blijk van geven dat je zijn specifieke behoefte goed hebt begrepen. Daarbij zijn volgens Simon Sinek mensen eerder geïnteresseerd in ‘waarom’ je iets doet dan ‘wat’ je levert. Het waarom’ kan veel duidelijkheid geven waarom  jouw merk de oplossing is die het best bij een bepaalde klant past.

Focus dus op de visuele aspecten bij het merkidentiteit bepalen

Mede door de duidelijke plannen van Peter zijn enkele stappen overgeslagen. We zijn direct vanuit waarom gaan kijken naar de emoties en de kleuren ten behoeve van de merkidentiteit. Hiervoor gebruiken wij twee wetenschappelijk sets om te bepalen welke emotie het merk oproept en welke kleuren deze emotie versterken. Zie de inzetjes op deze pagina met de uitkomsten hiervan.

Grafische vormgeving logo en huisstijl

De emoties en kleuren zijn meegenomen in de briefing voor de grafische vormgeving door Lex Maat Grafische Vormgeving.

Merkidentiteit bepalen
Landscape logo
Beeldmerk Deskundigonderzoek.nl
Beeldmerk

Fotografie en video opnamen door studio De Foto Firma

Voor zowel de fotografie als de videos tekende studio De Foto Firma. Hieronder twee voorbeelden. Bekijk het YouTube kanaal van Deskundigonderzoek.nl voor de overige videos.

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding om de pagina live te bekijken.

Merkidentiteit bepalen
Homepage
Merkidentiteit bepalen
Merkidentiteit bepalen
Doelgroep Advocaten
Merkidentiteit bepalen
Over mij
Merkidentiteit bepalen
Actualiteiten
Merkidentiteit bepalen
Contact

Eric is een empathische man en weet daardoor een uitstekende interactie tussen hem en zijn opdrachtgever te creëren. Dat heeft tot gevolg dat je voor Eric je best gaat doen. Want zo werkt het: Eric faciliteert, maar de klant presteert, waardoor je samen tot een mooie uitkomst komt. Dat gaat zo ver dat je denkt foto’s te komen te maken en vervolgens op video vragen staat te beantwoorden, waar de spontaniteit vanaf spat.  Ja, die foto’s zijn ook gemaakt en worden gewaardeerd, maar ik merk dat die filmpjes het verschil maken. Zonder Eric waren er geen filmpjes geweest.

Helemaal los van de onomstreden kwaliteit van Eric, ik heb het maken van de site als een uitermate plezierig traject ervaren. Eigenlijk jammer dat het allemaal zo snel ging. Misschien viel de prijs daarom ook zo mee.

Peter Schimmel

Forensisch accountant, Deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

Goud

Positief: blingbling, rijk, gloeiend, goddelijk, intuïtief, luxueus, weelderig, duur, stralend, waardevol, prestigieus.
Negatief: opzichtig.

PMS 871C #87754F

Taupe

Positief: klassiek, neutraal, praktisch, tijdloos, kwaliteit, basic, authentiek, organisch, veelzijdig, onopvallend, ingetogen, discreet, compromisloos, bescheiden.

PMS 7536C #A7A187

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Communicatieplan op basis van herpositionering

Communicatieplan op basis van herpositionering

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Marketing en Social Media voor Entrima

Marketing en Social Media voor Entrima

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Vervanging website PP Hoveniers

Vervanging website PP Hoveniers

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger.nl

Professionals in arbeidsrecht en HRM

Merkconcept en website

“Vanaf 1 april 2020 kunnen werkgevers betaalde transitievergoedingen terugvorderen. Hierin zien wij een enorme kans om op basis van de overlapping van onze competenties een nieuw bedrijf te beginnen. Graag worden wij geholpen om dit meteen goed neer te zetten”

Een mooie overlapping van kennis en kunde

Als team combineren mr. Bert van Eiken en John Pel MSc twee vakgebieden: HRM en arbeidsrecht. Een cruciale combinatie voor P&O of HRM vraagstukken. Zij zien zichzelf graag als -tijdelijk- verlengstuk van P&O- of HRM-afdelingen. Zij delen specifieke expertises op het gebied van het aangaan van arbeidsovereenkomsten tot en met de beëindiging van dienstverbanden. In de rol van Transitietijger tackelen zij alle vragen over transitievergoedingen en de compensatiemogelijkheden daarvan.

Verkort traject merkontwikkeling

Normaal gesproken wordt er voor merkontwikkeling en webdesign eerst methodisch naar een merkbelofte toegewerkt. In het geval van dit project is deze tot stand gekomen tijdens een brainstormsessie.

Grafische vormgeving logo en huisstijl

In een relatief korte tijd is op basis van het merkconcept een merkidentiteit ontwikkeld. Een Shutterstock-moodboard vormde samen met de emoties en kleuren (zie rechterkolom) de basis voor de grafische vormgeving.

Transitietijger

WordPress webdesign

Na de definitieve keuze voor het logo zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie van de website is op een testlocatie geplaatst;
  2. aan de hand van dit concept zijn de grafische vormgeving en functionaliteit besproken;
  3. zijn de correcties doorgevoerd en getest;
  4. zijn de nieuwe teksten en foto’s toegevoegd;
  5. is de werking van de website nagelopen en is deze ‘live’ gezet.

Enkele voorbeelden van de visuals voor social media

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

De website transsitietijger.nl is niet langer online.

Voor contact ga naar vaneikenadvies.nl

Het project was zo’n mooi voorbeeld van een bijzonder prettige samenwerking dat wij de portfoliopagina graag nog even aanhouden.

Transitietijger
Homepage
Transitietijger
Contact
Transitietijger
Over ons
Transitietijger
Aanvraagformulier
Transitietijger
Tarieven

Er zijn natuurlijk genoeg goede websitebouwers, maar Eric heeft voor Transitietijger.nl niet alleen een prachtige website gemaakt. Zijn kracht is vooral zijn kennis van marketing waarmee hij ons nog steeds begeleidt om de juiste keuzes te maken.

mr. Bert van Eiken

Arbeidsrechtelijk adviseur, Transitietijger.nl

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gevoel productief te zijn

Je in staat voelen effectief te zijn in het consistent bijdragen in waardevol werk aan het eigen leven, dat van familie of aan de maatschappij.

Gekozen kleurrichting(en):

Teal

Positief: rustig, cool, smaakvol, verfijnd, zelfverzekerd.

PMS 315C #0A546D

Goudgeel

Positief: voedzaam, boterachtig, lekker, zon-gebakken, tarwe, gastvrij, comfort, troost-eten.

PMS 130C #ed9008

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Communicatieplan op basis van herpositionering

Communicatieplan op basis van herpositionering

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Marketing en Social Media voor Entrima

Marketing en Social Media voor Entrima

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Vervanging website PP Hoveniers

Vervanging website PP Hoveniers

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Notariskantoor Martine Boersen

Van waarde voor nu en later

Merkconcept en website

“Via de website van een branchegenoot kwam ik op jullie website en de aanpak op basis van merkkleuren sprak mij erg aan. Voor mijn nieuwe kantoor wil ik graag merkontwikkeling en website design op dezelfde manier.”

Merkontwikkeling en website

De tijd nemen voor wat van waarde is

Het merkconcept en website design markeren een nieuwe start voor Martine Boersen. Op het moment dat zij bij ons binnenstapt is ze bezig met de voorbereidingen voor een nieuw notariskantoor in Weesp. Met haar nieuwe kantoor wil zij clienten bijstaan om waardevolle zaken zorgvuldig vast te leggen. Hierbij maakt zij gebruik van haar expertise in familierecht en estate planning.

Op het snijvlak van familierecht en estate-planning

‘Van waarde voor nu en later’ is het motto waar wij op uitkomen en is in feite de merkbelofte van Notariskantoor Martine Boersen.Ten behoeve van de vindbaarheid verdelen wij de diensten op de website over twee deelgebieden die wij net iets anders aanvliegen. ‘Vastleggen’ voor alles wat bij leven en welzijn ervoor zorgt dat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan als er zich veranderingen in de persoonlijke levenssfeer voordoen. ‘Doorgeven’ als deelgebied voor het doorgeven van waarde. Beide gebieden liggen op het snijvlak van familierecht en estate-planning.

Verkort traject merkontwikkeling

Normaal gesproken wordt er voor merkontwikkeling en webdesign eerst methodisch naar een merkbelofte toegewerkt. In het geval van dit project is deze tot stand gekomen tijdens een brainstormsessie. Na enkele logo-voorstellen komen wij uit op de paraaf van Martine zelf als uitgangspunt voor het beeldmerk.

Merkontwikkeling en website

Grafische vormgeving logo en huisstijl

In een relatief korte tijd is op basis van het merkconcept een merkidentiteit ontwikkeld. Een moodboard vormde samen met de emoties en kleuren (zie rechterkolom) de briefing voor de grafische vormgeving. Dit voor zowel het logo als de benodigde stationary bij de start van het nieuwe kantoor.

Merkontwikkeling en website

Grafische vormgever Lex Maat tekende voor het logo-ontwerp, de ontwerpen van al het drukwerk en hij ondersteunde met zijn kritische blik bij het webdesign van de WordPress website.

WordPress webdesign

Na de definitieve keuze voor het logo zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie van de website is op een testlocatie geplaatst;
  2. aan de hand van dit concept zijn de grafische vormgeving en functionaliteit besproken;
  3. zijn de correcties doorgevoerd en getest;
  4. zijn de nieuwe teksten en foto’s toegevoegd;
  5. is de werking van de website nagelopen en is deze ‘live’ gezet.

Enkele voorbeelden van de visuals voor social media

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Homepage
Merkontwikkeling en website
Contact
Merkontwikkeling en website
Afspraak maken
Merkontwikkeling en website
Vastleggen
Merkontwikkeling en website
Doorgeven

De werkwijze van Eric was precies wat ik nodig had. Voor de start van mijn bedrijf had ik een goede website nodig en ik wilde ook graag zichtbaar worden op social media. Precies dat “pakket” kon Eric mij leveren. Eric is rustig en deskundig en had al na ons eerste gesprek de juiste toon te pakken. Zijn werkwijze met merkkleuren en -emoties sprak mij erg aan. Het zette mij aan het denken over wat ik wilde uitstralen. Na een eerste opzet hadden wij een brainstormsessie en daaruit is een prachtige website (en social media accounts) gekomen. Ik kan Eric alleen maar van harte aanbevelen!

mr. Martine Boersen

Notaris en naamgeefster, Notariskantoor Martine Boersen

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Maagdenpalm blauw

Positief: joviaal, levendig, opgewekt, gezellig, hartelijk.

PMS 7452C #8392CB

Taupe

Positief: klassiek, neutraal, praktisch, tijdloos, kwaliteit, basic, authentiek, organisch, veelzijdig, onopvallend, ingetogen, discreet, compromisloos, bescheiden.

PMS 7536C #A7A187

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Website in WordPress laten maken voor PARC BV

Communicatieplan op basis van herpositionering

Communicatieplan op basis van herpositionering

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Marketingstrategie voor WooCommerce webshop

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Website verhuizen naar Managed WordPress Hosting

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Rebranding ten behoeve van nieuwe markten

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Social Media Strategie voor Fons & Wijn

Marketing en Social Media voor Entrima

Marketing en Social Media voor Entrima

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Zoekmachine optimalisatie WordPress website

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Social media planning voor marketing en communicatiebureaus

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website vernieuwen met behoud van traffic en ranking

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Nieuwe website voor Parc American Dredging Services

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Grafisch ontwerp als startpunt van webdesign

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Website voor ANBI stichting ‘Podium deMess’

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Inspirerende educatieve blog: schrijflesidee.nl

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Huisstijlontwikkeling en webconcept

Webdesign en webfotografie

Webdesign en webfotografie

Webdesign met professionele fotografie

Webdesign met professionele fotografie

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Vervanging website PP Hoveniers

Vervanging website PP Hoveniers

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merk concept & website Pensioenorde

Merk concept & website Pensioenorde

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Website PYXIS

Website PYXIS

Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Meertalige website voor PFPC Global

Meertalige website voor PFPC Global

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

The Relativity Of Color

The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics