Portfoliofooter 2

Marketing sinds 1988

Al sinds 1988 is marketing mijn vak en passie. Bedrijven helpen om zo goed mogelijk te communiceren welke waarde zij aan het leven van hun klanten toevoegen, er is voor mij niets leukers dan dat.

In 2013 besloot ik om onder de naam Cornelissen.Marketing mijn diensten en die van mijn netwerk aan te bieden. Concreet gezegd: bedrijven in hun kracht zetten door middel van een effectieve strategie, een daarbij passend webdesign en relevante contentmarketing.

Ik ben ervan overtuigd dat deze drie diensten essentieel zijn om online succes te behalen.

 

Marketing definitie: Een proces waarmee bedrijven waarde creëren voor de klant en sterke klantrelaties opbouwen om in ruil daarvoor waarde van de klant te krijgen.
Eric Cornelissen

Marketingstrategie

Een goede marketingstrategie begint bij het begrijpen van jouw doelgroep. Wie zijn ze, waar zijn ze te vinden en wat vinden ze belangrijk? Cornelissen.Marketing helpt jou bij het opzetten van een effectieve strategie die aansluit bij jouw doelgroep en bedrijfsdoelstellingen. Samen bepalen we de juiste kanalen om jouw boodschap over te brengen en het gewenste resultaat te behalen.

Marketing op basis van het belangrijkste nut

Ieder bedrijf met bestaansrecht ontleent dit aan het feit dat ze op een of ander manier waarde toevoegen voor hun klanten. Marketing staat wat mij betreft voor de kunst om dit zo simpel maar duidelijk mogelijk te duiden en ervoor te zorgen dat dit voor de juiste personen goed zichtbaar is. Op basis van wat de klanten als belangrijkste nut ervaren formuleren wij een merkconcept als basis voor alle communicatie.

Webdesign en online aanwezigheid

Een goede website maakt direct duidelijk waar jouw bedrijf voor staat. Tenminste… dat vinden wij. Als iemand je website al voor een eerste keer bezoekt moet wat ons betreft het nut dat jouw merk/onderneming te bieden heeft er direct vanaf druipen. De belofte die je kunt afgeven aan je klant dient direct duidelijk te zijn.

Website met een actieve rol

Voor de rol die je website speelt in het contact met je (toekomstige) klanten wordt vanuit de strategie gekeken waar het zwaartepunt van je communicatie zal liggen. Wat zijn je communicatiedoelstellingen? In feite zijn de drie overkoepelende communicatiedoelen:

  • merkbekendheid, de eerste horde die communicatie moet tackelen is dat men je leert kennen en weet waarvoor je staat;
  • betrokkenheid, tweede horde is dat ze niet alleen kennen maar ook misschien wel als eerste merk kiezen;
  • conversie, het derde communicatiedoel richt zich op het beïnvloeden van het aankoopgedrag.

Je website en je online aanwezigheid spelen hierin een belangrijke rol.

Contentmarketing om je doelen te bereiken

Contentmarketing is een krachtig middel om jouw doelgroep te bereiken en te overtuigen. Door waardevolle content te creëren die aansluit bij de interesses en behoeften van jouw doelgroep, kun je een relatie opbouwen en vertrouwen winnen. Samen met jou creëren wij content die aansluit bij jouw doelgroep en door middel van zoekmachine optimalisatie, e-mailmarketing en social media marketing zorgen wij ervoor dat het de juiste mensen bereikt.

Denk je erover om je marketing of communicatie uit te besteden?

Speel je al een poosje met het idee om je marketing en communicatie (deels) uit te besteden maar heb je nog vragen of twijfels? Kom dan gerust een keer bij ons langs. De eerste afspraak geeft vaak al veel inzicht en is bovendien kosteloos en geheel vrijblijvend.

Gaan we je ontmoeten? Klik op de button hieronder en geef je voorkeursmoment voor een afspraak aan.

Is het volgende herkenbaar?

  • Als ondernemer ben je gedreven en wil je graag jouw bedrijf naar het hoger level brengen;
  • Weliswaar doe je erg je best maar je merkt dat jouw bedrijfscommunicatie erg veel tijd en energie kost;
  • Intussen wil je graag dat het makkelijker wordt om de juiste klanten te vinden;
  • Immers wil je daadwerkelijk meer resultaat halen en meer mensen bedienen.

Een sterk merkconcept lost dit op! Ga zelf aan de slag met het stappenplan of laat ons je helpen en maak een afspraak.

Merkconcept

Deze ondernemingen gingen je voor:

Portfolio

Selecteer een categorie of merk