Nieuwe website Parc American Dredging Services
WordPress website ter vervanging van de HTML-site
Voor baggerbedrijven die levensduur hun baggermateriaal en leidingen op duurzame wijze willen verlengen is Parc American Dredging Services de specialist op de Noord Amerikaanse markt.
Pars ADS heeft unieke technische kennis voor het repareren en onderhouden van slijtage en transportschade van rubber baggerleidingen. De voorkeur gaat daarbij uit naar het gebruik van milieuvriendelijke reparatiematerialen.
Opdracht:
PARC American Dredging Services is actief in een nichebranche waarin iedereen elkaar kent. Ondanks de grote bekendheid binnen de branche, heeft PARC toch besloten om in een nieuwe website te investeren en deze te presenteren op de WEDA Dredging Summit & Expo ’23 in Las Vegas.
‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website die het makkelijk maakt om een afspraak te maken voor een schade inventarisatie en daarbij foto’s te uploaden’.
Uitvoering:
In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:
- een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
- aan de hand van het concept is de grafische;vormgeving besproken
- logo’s en huisstijl opgefrist
- aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
- de correcties doorgevoerd en getest
- nieuwe teksten en foto’s geplaatst
- re-directs van oude url’s ingesteld
- website ‘live’ gezet en nagelopen
Nieuw versus oud
Zie hieronder enkele voorbeelden van Nieuw (links) versus Oud (rechts):
Gebruikersvriendelijk en functioneel
De nieuwe website van PARC American Dredging Services is ontworpen met de behoeften van hun klanten en prospects in gedachten. Het biedt een intuïtieve navigatiestructuur en een moderne, visueel aantrekkelijke interface. Bezoekers kunnen gemakkelijk de juiste informatie vinden en een afspraak aanvragen voor een schade-inventarisatie of contact opnemen over nieuwe materiaal.
De nieuwe website voor Parc American Dredging Services
Klik op afbeelding voor een vergroting.
Ook toe aan een nieuwe website?
Heb je interesse in een gesprek over je eigen website of digitale marketingbehoeften, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Samen kunnen we een op maat gemaakte oplossing ontwikkelen die past bij je specifieke behoeften en de unieke identiteit van je bedrijf weerspiegelt.
Eric Cornelissen heeft goed geluisterd naar onze wensen en een mooie website voor ons bedrijf gebouwd. Daarna heeft hij goede adviezen gegeven over de marketingstrategie en ondersteunt ons bij de uitvoering. Fijn om met hem samen te werken.
Gekozen kleurrichting(en):
Diep blauw
Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.
PMS 2747C #003783
Helderrood
Positief: spannend, energiek, dynamisch, stimulerend, krachtig, veeleisend, levendig, spontaan, motiverend.
PMS 186C #D11F2D
# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.
Merkontwikkeling en webdesign
Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen
Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer
Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.