Meertalige Wordpress website

Merkconcept en een meertalige Wordpress website over innovatieve techniek voor rubber recycling

Meertalige WordPress website

Opdracht

“Met een moderne meertalige Wordpress website willen wij onze innovatieve rubberrecycling in onze drie belangrijkste markten bekendheid geven”

Concept voor twee kanten van de medaille

De innovatie richt zich erop dat er steeds minder nieuw rubber aan de natuur moet worden onttrokken. Met reparaties van hoogwaardige producten werd door Parc de economische levensduur van rubber al verlengd. Door nu met een nieuw en innovatief recycling proces end-of-life rubber geschikt te maken voor hergebruik wordt een nieuwe dienstverlening aan het palet toegevoegd. Dit biedt aan de ene kant bedrijven de mogelijkheid om op een verantwoorde manier van hun end-of-life rubberafval at te komen. Door het proces kunnen weer andere bedrijven hoogwaardige rubberproducten afnemen die door de recycling ontstaan.

Een zakelijke website die het groene gevoel aanspreekt

Bij het ontwerp van de website is het uiteindelijk doel dat Parc Active Rubber met de innovatie wil bereiken centraal gesteld. Een ‘groene’ benadering van de economische levenscyclus van rubber als bijdrage aan een meer duurzame economie. Dit zonder te ‘zweverig’ te worden.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van Parc Active Rubber door de grafische vormgever Lex Maat ontworpen.

Beeldmerk SchootsGunter
Beeldmerk

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Parc Active Rubber verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

ParcActiverRubber.com
Homepage
Parc Active Rubber
Pagina ‘Contact’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Onze aanpak’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Over ons’

Vertalingen via gecertificeerd vertaalbureau

Voor de vertalingen tekende het gecertificeerde vertaalbureau Translation Kings uit Amsterdam. Het bureau dat zoals ze het zelf zeggen de lat voor de kwaliteit van de vertalingen op ‘Olympische hoogte’ heeft gelegd. Dit neemt niet weg dat ze ook nog snel en zeer betaalbaar zijn. Een meertalige Wordpress website is met hun ondersteuning ook goed uit te breiden aangezien ze 150+ talen aanbieden.

Eric Cornelissen heeft goed geluisterd naar onze wensen en een mooie website voor ons bedrijf gebouwd. Daarna heeft hij goede adviezen gegeven over de marketingstrategie en ondersteunt ons bij de uitvoering. Fijn om met hem samen te werken.

Margreeth van den Berg

Managing director / Co-owner, Parc Active Rubber

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich een leider voelen

Zich een leider voelen

Optreden als een leider voor anderen, helpen waardevolle doelen te behalen en je direct verantwoordelijk voelen voor hun aansturing en prestaties.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #003783

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Heldergroen

Positief: vers, gras, Iers, levendig, lente, vernieuwing, weelderig.

PMS 347C #14883E

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk