Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Merkidentiteit en website Park Gooijland

Woonconcept voor senior living

Park Gooijland dacht niet direct aan een nieuwe merkidentiteit en website toen zij met ons in contact traden. Park Gooiland is een appartementencomplex in Colmschate en biedt ‘wonen in het groen met zorg binnen handbereik’ aan. Hun eerste vraag was support bij de inzet van Adwords.

Opdracht:

Startpunt voor het gesprek waren twee advertenties die anders opgemaakt diende te worden. Het gevoel hierbij leefde dat ze te weinig te weeg brachten. ‘Er zijn te weinig aanvragen voor bezichtigingen en daardoor blijven beschikbare appartementen te lang te huur staan’.

Uitvoering merkidentiteit en website:

In goed overleg hebben wij ten behoeve van een krachtige campagne eerst:

  1. de propositie aangescherpt
  2. de huisstijl beter afgestemd op de beleving van de propositie
  3. de website vervangen door een compleet nieuwe website
  4. nieuwe advertenties gemaakt voor de verschillende magazines
  5. een Facebook Advertentiecampagne opgestart

En dit alles in een korte tijd. Want na drie weken stond de nieuwe website online, stonden de eerste nieuwe advertenties in de magazines en draaide de Facebook campagne. En met succes!

Resultaat:

Begin februari 2019, twee maanden na de start, ontvingen wij het volgende bericht:

‘De verhuur gaat geweldig! We zitten momenteel eigenlijk gewoon vol! Super goed nieuws dus. Aangezien we nu een aardig bestand hebben van geïnteresseerden, maar ze nu niks kunnen aanbieden denken we dat we nu het beste de campagne tijdelijk stop kunnen zetten.’

Voor de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Lex Maat van Lex Maat Grafische vormgeving en voor de Facebook advertentiecampagne konden wij de expertise aanspreken van Sean Nieuwland van Seanonline. Beide net als wij gevestigd in Het Marketing Station.

 

WordPress website

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Merkidentiteit en website
Homepage
Merkidentiteit en website
Pagina: Omgeving
Merkidentiteit en website
Pagina: Veelgestelde vragen
Merkidentiteit en website
Pagina: Appartementen te huur
Merkidentiteit en website
Pagina: Alle appartementen
Merkidentiteit en website
Pagina: Bezichtigen

Merkactivatie

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Eric legt marketingvraagstukken op een duidelijke en inspirerende manier uit en biedt snel de juiste oplossingen. Zijn passie voor marketing werkt aanstekelijk en motiverend. Eric heeft perfect geholpen bij het ontwikkelen van een nieuwe website en het optimaal benutten van de verschillende marketingtools.

Marleen Boer

Manager Senior Living, Vivo Wonen

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Het gevoel van weelderigheid

Geloven dat je genoeg beschikbare middelen hebt om je te buiten te gaan aan onnodige wensen of overbodige luxe.

Gekozen kleurrichting(en):

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Lavendel

Positief: romantisch, nostalgisch, fantasievol, lichtgewicht, licht geparfumeerd.

PMS 264 #AB2583

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ook behoefte aan een sterk merkconcept?

Nieuwe website en zelf de regie?

drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Cornelissen.Marketing | Merkontwikkeling en Webdesign

JE MERK DOET HET WERK!

Zichtbaarheid voor je merk op basis van het belangrijkste nut voor de klant.
Bekijk video

Je merk doet het werk!

Zichtbaarheid voor je merk op basis van het belangrijkste nut voor de klant.

Verkopen jouw Kiwi’s zich al vanzelf?

Door gefundeerd te claimen dat het de sappigste zijn en dit te laten zien.

Wil je dat er eerder voor jouw merk wordt gekozen? Stel dan het belangrijkste nut voor de klant altijd voorop.

Blijf hierop terugkomen in al je communicatie.

“Wat heeft iemand aan jouw merk?”

Die vraag moet je snel en simpel beantwoorden. Welke behoefte vervult je het merk of welk probleem lost het op?

Laat het belangrijkste nut van je merk (en website) afdruipen!

Verkopen jouw Kiwi's zich al vanzelf?

Door gefundeerd te claimen dat het de sappigste zijn en dit te laten zien.

Wil je dat er eerder voor jouw merk wordt gekozen? Stel dan het belangrijkste nut voor de klant altijd voorop.

Blijf hierop terugkomen in al je communicatie.

"Wat heeft iemand aan jouw merk?"

Die vraag moet je snel en simpel beantwoorden. Welke behoefte vervult je het merk of welk probleem lost het op?

 

Laat het belangrijkste nut van je merk (en website) afdruipen!

Merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en webdesign zijn de beste hulpmiddelen om je merk goed neer te zetten. De investering verdient zich dubbel en dwars terug.  Je wordt niet alleen online veel beter zichtbaar maar men begrijpt veel sneller welk nut je dienstverlening te bieden heeft.

Zij gingen je voor:

Webdesign Belforten.com
Transitietijger
Webdesign Transitietijger.nl

Er zijn natuurlijk genoeg goede websitebouwers, maar Eric heeft voor Transitietijger.nl niet alleen een prachtige website gemaakt. Zijn kracht is vooral zijn kennis van marketing waarmee hij ons nog steeds begeleidt om de juiste keuzes te maken.

mr. Bert van Eiken

Arbeidsrechtelijk adviseur, Transitietijger.nl

Webdesign Notarisboersen.nl

De werkwijze van Eric was precies wat ik nodig had. Voor de start van mijn bedrijf had ik een goede website nodig en ik wilde ook graag zichtbaar worden op social media. Precies dat "pakket" kon Eric mij leveren. Eric is rustig en deskundig en had al na ons eerste gesprek de juiste toon te pakken. Zijn werkwijze met merkkleuren en -emoties sprak mij erg aan. Het zette mij aan het denken over wat ik wilde uitstralen. Na een eerste opzet hadden wij een brainstormsessie en daaruit is een prachtige website (en social media accounts) gekomen. Ik kan Eric alleen maar van harte aanbevelen!

mr. Martine Boersen

Notaris en naamgeefster, Notariskantoor Martine Boersen

Uwgroendak
Webshop UWgroendak.nl

Persoonlijk dacht ik zelf "even" een website te kunnen bouwen, dit liep uit op een fiasco. Met de handen in mijn haar heb ik contact opgenomen met Cornelissen.Marketing om hulp te vragen bij het (op)bouwen van onze website inclusief webshop. Naast dat Eric direct voor ons aan de slag ging, hebben wij ook de gehele periode alle contact momenten en de algemene communicatie als zeer prettig ervaren! De website staat... en wij zijn er super trots op. Nogmaals dank Eric, voor alle hulp, het meedenken en de mooie website!

Leonie Kooijman

UWgroendak adviseur, UWgroendak.nl

JE MERK KAN ECHT HET WERK VOOR JE DOEN!

Cornelissen.Marketing is onderdeel van marketingcollectief ‘Het Marketing Station‘ dat kantoor houdt op het middenperron van station Naarden Bussum. Binnen het collectief beschikken we over ervaren specialisten voor eventueel aanvullende dienstverlening. Ben je geïnteresseerd in onze aanpak? Plan dan een vrijblijvende afspraak in.

REFERENTIES:

Heel blij met het al het werk dat Eric heeft gedaan om mijn nieuwe onderneming online zichtbaar te maken. Eric is enthousiast, heeft heel veel kennis en denkt met je mee zonder zijn mening aan je op te dringen. Ik kan hem aan iedereen van harte aanbevelen!

Mirjam Schoots

Mirjam Schoots Familierecht

Al meer dan vijf jaar doen wij zaken met Cornelissen.Marketing. De aanleiding daarvan was dat Eric Cornelissen ons wees op de beperkte online uitstraling van ons bedrijf. De afgelopen jaren hebben wij samen de zichtbaarheid van ons bedrijf sterk verbeterd. Eric is zeer creatief en veel ideeën zijn uitgewerkt. Dit heeft gesteund in de groei van ons bedrijf. Inmiddels hebben wij hem met meerdere bedrijven in contact gebracht. Wij kunnen Eric dan ook van harte aanbevelen.

Borgert F. Tegel MPLA

Partner| Voorzitter Pensioenorde, Felixx.Groep

Cornelissen Marketing maakt op een heldere manier duidelijk hoe je de wereld van digitale communicatie kunt bedwingen. Inzichtelijke oplossingen om een maximaal effect bereiken én de business te optimaliseren is wat ons bedrijf nodig had en dat heeft Cornelissen Marketing bewerkstelligd. Een echte aanrader!

Hélène van der Ven

Owner, director, Hélène van der Ven Fine Art Consultancy

Samen met Eric hebben we een nieuwe website gebouwd die ‘zo plat is als een pannenkoek’! In tegenstelling tot onze vorige site, die veel doorklikken vereiste, staat ons hele aanbod aan activiteiten op de homepage. De bezoeker kan hier eenvoudig doorheen scrollen wat een veel beter overzicht geeft. De site is bovendien responsive en hierdoor gebruiksvriendelijk voor smartphones. Wij zijn heel blij met onze nieuwe website en de manier waarop deze tot stand is gekomen. Wij zijn als opdrachtgever veeleisend, Eric blijft in het proces geduldig, vriendelijk en bijt zich vast in het vinden van technische oplossingen.

Pieter Koudijs

Directielid, Nederlands Vestingmuseum

","subscription_failed":"Kijk dan de onderstaande velden in om ervoor te zorgen u de juiste informatie.","et_ab_log_nonce":"322382ada9","fill_message":"Alsjeblieft, vul op de volgende gebieden:","contact_error_message":"Gelieve de volgende fouten te verbeteren:","invalid":"Ongeldig e-mail","captcha":"Captcha","prev":"Vorig","previous":"Vorige","next":"Volgende","wrong_captcha":"U heeft het verkeerde nummer in de captcha ingevoerd.","wrong_checkbox":"Checkbox","ignore_waypoints":"no","is_divi_theme_used":"1","widget_search_selector":".widget_search","ab_tests":[],"is_ab_testing_active":"","page_id":"5248","unique_test_id":"","ab_bounce_rate":"5","is_cache_plugin_active":"no","is_shortcode_tracking":"","tinymce_uri":""};var et_builder_utils_params={"condition":{"diviTheme":true,"extraTheme":false},"scrollLocations":["app","top"],"builderScrollLocations":{"desktop":"app","tablet":"app","phone":"app"},"onloadScrollLocation":"app","builderType":"fe"};var et_frontend_scripts={"builderCssContainerPrefix":"#et-boc","builderCssLayoutPrefix":"#et-boc .et-l"};var et_pb_box_shadow_elements=[];var et_pb_motion_elements={"desktop":[],"tablet":[],"phone":[]};var et_pb_sticky_elements=[];