Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Meertalige website voor PFPC Global

Herpositionering merk en nieuwe meertalige website voor PFPC Global

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij op onze core business: ‘global tax consultancy’ goed gevonden worden.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

De doelgroep waaraan PFPC Global zijn diensten levert, zijn Nederlandse bedrijven die de sprong naar het buitenland willen maken en internationale bedrijven die de Nederlandse markt op willen. Beide partijen hebben een ‘gids’ nodig die ze door het soms complexe belastinglandschap leidt. Daarbij willen ze net als iedere andere ondernemer de belasting betalen die ze echt verschuldigd zijn en niet teveel betalen omdat ze onbekend zijn met het lokale belastingstelsel. Evident dat om de doelgroep te bereiken er is gekozen voor een meertalige website.

PFPC Global is based in Amsterdam

De kernpropositie verbindt twee zaken: internationaal belasting en het feit dat PFPC Global in Amsterdam gevestigd is. Nog los van de toenemende toestroom van buitenlandse bedrijven door de Brexit, is Amsterdam een hutspot in het internationale zaken doen en de daarbij horende geldstromen.

Meertalige website

Homepage (NL)

Meertalige website

About us (EN)

Meertalige website

Dienstleistung (DE)

Meertalige website

Kontakt (DE)

Vrijblijvend gesprek

06 57323699

Bel mij gerust voor een vrijblijvende afspraak, je bent van harte welkom voor een oriënterend gesprek

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel de touwtjes in handen hebben

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk