Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Cultuurcentrum deMess

Ze waren nog aan het verbouwen toen we in contact kwamen met Aya de Lange. De grafische vormgeving was al in gang gezet maar ze zochten nog een partij die Cultuurcentrum deMess van een website kon voorzien waarin het Avayo ticketsysteem een centrale rol moest gaan spelen. Uiteindelijk hebben wij het complete online platform voor ze mogen opstarten.  Dit betekent dat aan de WordPress website een MailChimp account is gekoppeld en de website is ingebed in alle nodige social media platformen.

Afb. bespreking opzet website met Aya en Chantal

WordPress website met Avayo Ticketingsysteem

Belangrijke overweging bij de keuze voor WordPress was hierbij dat men met vrijwilligers zelf de website wilde kunnen onderhouden. Daarnaast was het van belang dat zij ook een representatie nieuwsbrief zelf konden verzorgen. Met MailChimp is dit goed gelukt, niet in de laatste plaats door de enorme creativiteit en energie die er vanaf het begin in gestoken is door Frans Muthert.

Afb. website gaat ‘live’ online tijdens openingsreceptie 

Grafisch Concept

Het grafische concept was al opgezet door Chantal Creemers van CC Factory. De afbeeldingen op deze pagina zijn ook van haar hand.

Vrijblijvend gesprek

06 57323699

Bel mij gerust voor een vrijblijvende afspraak, je bent van harte welkom voor een oriënterend gesprek

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk