Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Website voor ambitieus nieuw initiatief

Rugby verovert Baambrugge

In Baambrugge zijn een aantal oud-rugbyers een paar jaar geleden begonnen met het geven van rugbyclinics aan (voornamelijk boeren)jeugd uit het dorp. Inmiddels spelen er circa 18 van deze mannen bij rugbyclubs in de regio in de derde en vierde klasse.

Het Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Ter afsluiting van het reguliere rugby seizoen organiseren deze enthousiastelingen sinds 2014 een zogenaamd 10-a side toernooi in het weiland. Dit toernooi is opgezet om mensen kennis te laten maken met rugby en worden er teams van een gelijkwaardig niveau uitgenodigd. Het toernooi wordt gekenmerkt door hele families langs de lijn, koeien, tractoren, hooibalen, bier, hamburgers, een varken aan het spit, uiteraard een rugbybal en zelfs een aantal wilde boerendochters!

Onze eerste sponsoring

Rugby is een prachtige en inspirerende sport voor mannen en vrouwen die altijd een stapje verder willen gaan dan ze denken te kunnen. Het reflecteert de manier waarop wij ons willen inzetten voor onze opdrachtgevers. Door hun merken echt voor ze te laten werken willen wij ze verder brengen dan dat ze zelf ooit gedacht hadden te komen. Wij zijn dan ook erg blij dat wij het toernooi in natura mogen sponsoren in de vorm van een website. Was het maar alweer juni, we kunnen niet wachten op de volgende editie!

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Online Marketing FlexOffiZ

Online Marketing FlexOffiZ

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

FlexOffiZ Nederland

Optimalisatie WordPress website, herpositionering op basis van customer journey en online marketing

Je online marketing anders opzetten?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Career Result

Career Result

Portfolio

Lees over ons werk voor:

Career Result

Merkconcept voor online merkidentiteit en opzet nieuwsbrief

Career Result, is een team van toegewijde, gespecialiseerde recruitment experts die het hun relaties zo gemakkelijk mogelijk maakt bij het invullen van vacatures. Met een extreem goede match als resultaat. Ze doen dit door hun kennis van de klant en betreffende branche continu actueel te houden in een eigen database. Op deze manier kunnen zij klanten snel en adequaat van dienst zijn.
www.careerresult.nl

Over de opdracht

Er zijn in Nederland bijna 7.000 commerciële arbeidsbemiddelaars. Daarnaast is er in de laatste jaren online concurrentie bijgekomen. Voor het zoeken naar kandidaten is LinkedIn een online speler geworden om rekening mee te houden. Het team van Career Result is al 15 jaar succesvol actief en goed georganiseerd, maar hoe communiceer je zoiets online? De opdracht was daarom eenvoudig: Zorg voor een online merkidentiteit zodat we beter op onze kerncompetentie gevonden worden.

Klantonderzoek naar het meest onderscheidende nut

Bedrijven die op zoek zijn naar een goede match en die bereid zijn hierin te investeren, weten Career Result al meer dan 15 jaar te vinden. Ze doen dit op momenten dat het hen ontbreekt aan tijd, expertise en het netwerk ontbreekt om het zelf te doen.

Bedrijfskolom Career Result

Het team van recruitment experts is gespecialiseerd in het vinden van kandidaten voor functies binnen: engineering, (data) analytics, ICT, marketing en sales. Dit voornamelijk in de sectoren: Oil, Gas & Chemical, EPC(M), Power & Energy, High Tech en ICT. In het persoonlijke contact worden de unieke kwaliteiten van Career Result snel duidelijk maar hoe kun je het unieke nut van de dienstverlening, eenduidig en duidelijk online communiceren? Om dit uit te zoeken zijn klanten in de merkontwikkeling betrokken.

Van het kenmerk naar het nut voor de klant

Om de kernvaardigheid in de dienstverlening van Career Result naar voren te halen, zijn eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht. Bij ieder kenmerk is vervolgens een voordeel benoemd en is er gekeken naar het nut dat een klant hiervan ondervindt.

Via kenmerken, voordelen en baten naar het meest onderscheidende nut

Door dit gedegen te doen ontstaat er een lange lijst van steeds combinaties ‘kenmerk – voordeel-nut’. De ontstane lijst is vervolgens voorgelegd aan een groep klanten met het verzoek om de lijst te scoren op importantie van nut voor de klant. De feedback van de klanten leidde tot een duidelijk beeld over de kernvaardigheid van Career Result. Op basis van deze kernvaardigheid kan er een eenduidige, unieke belofte aan de markt worden afgegeven.

Verschil maken op basis van ervaren nut

Voor openstaande vacatures wil je als bedrijf kandidaten die goed bij je bedrijf passen en snel hun rol kunnen oppakken binnen het team. Een perfecte match dus. Het is alleen geen dagelijkse bezigheid en bovendien vragen eigen werkzaamheden alle beschikbare tijd. Uitbesteden dus! Uit de weging van nut kwam duidelijk naar voren dat de unieke kwaliteiten van Career Result op dit punt het verschil maken.

Het gemak van dedicated recruitment

Doordat de recruitment experts zich verdiepen in specifieke branches en hun kennis hierover contentieus vastleggen in de eigen database, kunnen ze snel de diepte in gaan wanneer een vacature bij een relatie zich aandient. De opdrachtgever ervaart dus veel gemak bij het vinden van de perfecte match door de zeer contentieuze en gestructureerde manier van werken met branchespecifieke informatie.

Jouw service als merk neerzetten?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

Portfolio

Lees over ons werk voor:

Dutch Marines Rowing Challenge

Webcare en social media engagement tijdens event

Een korte beschrijving van de Dutch Marines Rowing Challenge: Starten in Rotterdam op 4 september en 12 september finishend tijdens de Great River Race in Londen. Daartussen een roeitocht van 350 kilometer om het 350-jarig bestaan van het Korps Mariniers te vieren en geld op te halen voor oud-mariniers die niet of met persoonlijke problemen zijn teruggekomen van een missie. DMRC 2015: het klonk al groots en het werd groots!

Over de opdracht

Om dit event online zo goed mogelijk te ondersteunen is ons is gevraagd om met behulp van social media zoveel mogelijk zichtbaarheid voor evenement te creëren en traffic te generen naar de online donatie pagina op de website van DMRC. Lees onze blog over hoe dit ging tijdens het event.

Lessons Learned

Terugkijkend hebben wij veel geleerd tijdens het event. Had het beter gekund? Zeker! Bij een volgende uitdaging van deze omvang zouden wij:

  • Nog eerder starten met het monitoren en delen van gevonden items.
  • Meer concrete conversiedoelen met elkaar afstemmen.
  • Meer conversie beter meten.
  • Meer content curatie via de engagement module inplannen voor zichtbaarheid goede doel.
  • Er voor zorgen dat iemand van het team ‘live’ bij het event aanwezig is.
  • Nog eerder starten met gepland delen van berichten met een verleidelijke ‘call-to-action’ voor traffic naar de website.
  • Overwegen om het bereik te vergroten middels betaald adverteren via Facebook.
  • Overwegen om het bereik te vergroten middels betaald adverteren via Twitter.
  • Meer afstemming met de PR van het event i.v.m. perscontacten en de webbeheerder i.v.m. conversiemogelijkheden.

Bedankt Dutch Marines Rowing Challenge!

Het was voor mij persoonlijk een enorme ervaring om een evenement van deze omvang te mogen begeleiden. Ik voel mij ook vereerd om als niet oud-marinier toch als vrijwilliger mijn bijdrage te hebben mogen leveren. Diep respect voor de enorme uitdaging de DMRC is aangegaan en het enthousiasme dat er los is gemaakt bij zoveel mensen. Jullie mogen met recht zeggen: Mission Accomplished!

Blijf de DMRC volgen op: Facebook of Twitter

Starten met social media marketing?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

LabForRent

LabForRent

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

LabForRent

Merkconcept en online marketing voor een online start-up

LabForRent is de efficiëntste online marktplaats voor laboratoriumruimten. Ze brengen huurders en verhuurders van labruimten en R&D-vastgoed samen. Hiermee dragen ze bij aan innovatie en economische groei in de Life Sciences en andere high tech sectoren.

Over de opdracht

Het contact met LabForRent kwam tot stand door Clarenz, het web-development bedrijf uit Houten. Zij waren op dat moment al bezig met het ontwikkelen van de website maar liepen vast waar het de content aanging. Op wie richt je nu de belofte wanneer je twee partijen bij elkaar brengt? Waar staat het merk voor? In aanloop naar de lancering van de website is er tevens een start gemaakt met de e-mail- en social-mediamarketing.

Jouw service ook als merk neerzetten?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk