WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

WordPress website maken met betere SEO

Hoorstudio Gooise Meren is een onafhankelijke audicien en geen onderdeel van een landelijke franchise met veel promoties. Lokale promotie, mond-tot-mond reclame en goede online vindbaarheid zijn daarom essentieel om nieuwe klanten de weg te wijzen naar de winkel in Bussum. In dit licht werd er gekozen voor een compleet nieuwe opzet van de website op basis van een gedegen zoekwoorden analyse rondom de merkbelofte:.

“U hoort het beste bij ons”

Hoorstudio Gooise Meren

Opdracht

“Zorg ervoor dat we nog beter online gevonden worden en dat de website een goed beeld geeft van onze werkwijze”

“U hoort het beste bij ons”

Deze geweldige slogan is bedacht door de eigenaar Harrold Binnekamp zelf. Wat de slogan zo goed maakt is dat door de overtreffende trap die erin zit: ‘het beste’ er een duidelijke belofte wordt gedaan. In feite claimt de Hoorstudie hiermee dat je nergens beter gaat horen. De dubbele betekenis van ‘erbij horen’ maakt de slogan nog sterker. Echt prachtig!

Concurrerende zoekvolumes vinden met een zoekwoordenanalyse

De zoekwoordendata van de oude website vormden het startpunt voor de zoekwoordenanalyse, gericht op het identificeren van keywords met de meeste traffic voor de nieuwe website. Vervolgens is er gekeken naar zoekvolumes en concurrentie met als doel om een balans te vinden tussen veelgezochte keywords en haalbare rankingkansen.

Mogelijke contactmomenten identificeren met de Customer journey

Om het de bezoekers van de nieuwe website zo gemakkelijk mogelijk te maken is er gekeken naar de mogelijk contactmomenten van een bezoeker met de Hoorstudio vanaf het moment dat men er voor het eerst iets over hoort tot de eerste aankoop. Met behulp van de zogenaamde Customer journey zijn de mogelijke contactmomenten in kaart gebracht waarbij de website een rol speelt.

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

Op basis van de voorgesprekken is er een keuze gemaakt uit de lijst van merk gerelateerde emoties. De beleving van de dienstverlening van de Hoorstudio zal een gevoel oproepen dat het midden houdt tussen::

  • Zich gezond voelen
  • Zich vrij voelen

De huisstijl kleuren stonden al vast en waren destijds al goed gekozen:

  • Teal;
  • Proces blauw;
  • Wit.

Ter voorbereiding op de fotoshoot is de langste wand van de Hoorstudio voorzien van de hoofdkleur ‘teal’.

Fotografie door Marjolijn Lamme

Fotografe Marjolijn Lamme uit Loosdrecht is zeer ervaren in website fotografie en op basis van eerdere projecten is ook voor de Hoorstudio de samenwerking gezocht. Om de fotoshoot vlot te laten verlopen zijn er in de conceptversie van de website eerst ‘gevonden’ beelden geplaatst. Op die manier konden  we ze in de context van de pagina beoordelen: versterken ze de tekst en hebben ze de juiste compositie? Nadat Harrold zelf twee goede modellen had geregeld kon Marjolijn in één sessie alle beelden achter elkaar door fotograferen.

WordPress webdesign met managed webhosting

Tenslotte is er gekozen voor Managed WordPress hosting. Hierdoor is Hoorstudio Gooise Meren verzekerd van maandelijkse support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Home - Hoorstudio Gooise Meren
Homepage
Hooroplossingen
Pagina ‘Hooroplossingen’
Contact
Pagina ‘Contact’
Gehoortest in de Hoorstudio
Pagina ‘Gehoortest in de Hoorstudio’
Over ons
Pagina ‘Over ons’
Plan een afspraak
Pagina ‘Plan een afspraak’

"Wij waren op zoek naar een nieuwe website en komen zo in contact met Eric. Wat een fantastische ervaring is dit geweest. Eric gaat in het ontwerptraject veel verder dan menig ander. Hij bouwt niet alleen een website, maar hij stelde voor om in de winkel bepaalde kleuren te gebruiken en was zelfs bereid om in de winkel een muurtje te schilderen. Eric heeft overal over nagedacht van ontwerp van website en kleurgebruik tot het arrangeren van de websitefoto's. Eric je bent de beste in je vak."

Harrold Binnekamp

Gecertificeerd audicien, Hoorstudio Gooise Meren

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich gezond voelen

Zich gezond voelen

Zelfvertrouwen voelen over je fysieke wezen, je sterkte/kracht en je vermogen om ongemakken en ziekte uit de weg te kunnen gaan.
Zich vrij voelen

Zich vrij voelen

Je in staat voelen om je eigen zegje te kunnen doen, te denken wat je wil, te gaan waar je naartoe wilt, omgaan met de mensen waar je bij wilt horen en je te gedragen zoals je wilt. Over het algemeen, doen waar je zelf zin in hebt.

Emotie versterkende kleurrichting(en):

Teal

Positief: rustig, cool, smaakvol, verfijnd, zelfverzekerd.

PMS 315C #0A546D

Proces blauw

Positief: kalm, constant, betrouwbaar, geruststellend, tevredenheid, gecontroleerd.

PMS 2925 C   #0092D1

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Wil je ook de vindbaarheid van je website verbeteren?

Heb je ook op zich een goede website maar denk je dat er meer uit te halen valt? Bekijk dan onze pagina over SEO verbeteren of neem contact met ons op en laat ons eens onderzoeken of er mogelijkheden zijn.

Samen zetten we de verbeteringen in gang. Zodat je online beter zichtbaar bent en de kans groter wordt dat ze je weten te vinden! Laat je merk z’n werk doen!

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Al sinds 1988 help ik ondernemers bij het ontwikkelen en behouden van een sterk merkimago. De ervaring heeft mij geleerd dat het centraal stellen van een duidelijke positionering essentieel is voor succes. Het herontwerp van het logo en de website zijn hierbij de middelen waarmee deze positionering het duidelijkst gecommuniceerd kan worden.

Met de dienstverlening van Cornelissen.Marketing ben ik in staat om de complete regie hierover te voeren en volledige invulling te kunnen geven aan de uitvoering ervan.

Dit met als doel om jou als ondernemer te helpen een sterk en samenhangend merk op te bouwen dat zijn waarde propositie effectief communiceert naar de doelgroep en daarmee bijdraagt aan de groei van jouw onderneming.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Website laten maken in WordPress

Een website laten maken in WordPress met daaraan vooraf een herziening van het merkconcept voor een meer dan 100 jaar oud familiebedrijf. Dat is een grote uitdaging. Alsof je een reeds goed geslepen diamant nog meer glans mag gaan geven.

Ontwikkeling merkconcept

Opdracht

“Zorg ervoor dat we beter zichtbaar worden bij potentiële opdrachtgevers met een herkenbare en eenduidige boodschap”

Website als kers op de taart

Het website laten maken in WordPress en het ‘live’ zetten ervan was het slotakkoord van een grotere exercitie waardoor de toekomstbestendigheid van Plaggemars weer voor jaren verzekerd is. De website is in deze opzet de ‘voorkant’ van de interne automatiseringsprocessen waardoor zij de beste toon kunnen aanslaan voor het beste resultaat.

Van het kenmerk naar het nut voor de klant

Om de kernvaardigheid in de dienstverlening van Plaggemars naar voren te halen, zijn eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht. Bij ieder kenmerk is vervolgens een voordeel benoemd en is er gekeken naar het nut dat een klant hiervan ondervindt.

Beproefde methode

Door dit gedegen te doen ontstaat er een lange lijst van steeds combinaties ‘kenmerk – voordeel-nut’. In overleg met het team van Plaggemars ontstond er een duidelijk beeld over de belangrijkste kernvaardigheid van het bedrijf. Op basis van deze kernvaardigheid kan er een eenduidige, unieke belofte aan de markt worden afgegeven.

Het verschil maken op basis van ervaren nut

Als belangrijkste nut kwam naar voren: de mate waarin Plaggemars in staat is om tijdens het incasso proces te blijven luisteren op de juiste wijze te communiceren naar alle betrokkenen terwijl daarbij steeds de aanwezige ruimte voor een oplossing wordt gezocht. Een vaardigheid die Plaggemars op basis van decennia aan ervaring ontwikkeld heeft. Kort gezegd:

“De juiste toon voor het beste resultaat”

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

In een merkontwikkelingssessie wordt vastgesteld welke emotie een rol speelt in het aankoopproces. Wat drijft een opdrachtgever om nu juist met Plaggemars Incasso in zee te gaan? Door eerst de unieke kernvaardigheid te bepalen is het mogelijk om uit de set van 38 merkgerelateerde emoties twee emoties te kiezen die hier het beste bij passen. De beleving van de dienstverlening zal een gevoel oproepen dat het midden houdt tussen::

  • Zich veilig voelen
  • Gevoel in controle te zijn

Uit de set van emotie versterkende kleuren kiezen we een leiden kleur en stellen een set van complementaire, goed contrasterende kleuren samen:

  • Diep blauw;
  • Limoengroen;
  • Wit.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere weergaven (denk aan social media) met het merk geassocieerd. Het logo zelf is een sterk logo, dat al jaren wordt gevoerd. 

Declames
Plaggemars icoon
Beeldmerk

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Plaggemars Incasso verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Home
Homepage
Dienst
Pagina ‘Dienst’
Contact
Pagina ‘Contact’
Aanmaning ontvangen
Pagina ‘Aanmaning ontvangen’
Over
Pagina ‘Over Plaggemars’

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.
Gevoel in controle te zijn

Gevoel in controle te zijn

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.

PMS 2747C #003783

Limoengroen

Positief: vers, fris, citrus, jeugdig, zuur, scherp, verfrissend.

PMS 377C #99cc33

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.

#FFFFFF

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Al sinds 1988 help ik ondernemers bij het ontwikkelen en behouden van een sterk merkimago. De ervaring heeft mij geleerd dat het centraal stellen van een duidelijke positionering essentieel is voor succes. Het herontwerp van het logo en de website zijn hierbij de middelen waarmee deze positionering het duidelijkst gecommuniceerd kan worden.

Met de dienstverlening van Cornelissen.Marketing ben ik in staat om de complete regie hierover te voeren en volledige invulling te kunnen geven aan de uitvoering ervan.

Dit met als doel om jou als ondernemer te helpen een sterk en samenhangend merk op te bouwen dat zijn waarde propositie effectief communiceert naar de doelgroep en daarmee bijdraagt aan de groei van jouw onderneming.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop

(met maatwerk plugin voor gebruiksgemak)

Een webshop die het bestellen van Sedumdak doe-het-zelf pakketten per vierkante meter mogelijk maakt.

Sedumopjedak

Opdracht

“Voor Sedumopjedak bv willen wij een website waarop particulieren op basis van de dakafmeting complete pakketten per vierkante meter kunnen bestellen. De webshop moet op basis van de afmetingen de pakketsamenstelling doorrekenen en de verschillende BTW tarieven.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

Op basis van 15 jaar ervaring in de branche en eerdere webshops is het Tom Schipper (de eigenaar van Sedumopjedak bv) duidelijk dat het samenstellen van een complete lijst van benodigdheden voor de aanleg van een groendak met Sedum lastig is voor zijn klanten. De verschillende afmetingen en BTW tarieven van de onderliggende componenten maakt dit extra lastig. Er is volgens hem behoefte aan een eenvoudige manier van bestellen die de zekerheid biedt dat men alles in huis heeft om een Sedumdak compleet aan te kunnen leggen of aan te laten leggen.

Speciale plug-in

Op basis van vooronderzoek blijkt dat er geen combinatie van plug-ins in de markt is om dit mogelijk te maken. Door een pakket van eisen samen te stellen waaraan zo’n plugin moet voldoen is er vervolgens een maatwerk plug-in ontwikkeld die bestellen op basis van. dakafmeting mogelijk maakt. Zowel voor consumenten als partners van Sedumopjedak bv.

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

De WooCommerce webshop is onderdeel van de eerste website voor Sedumopjedak bv en naast de functionaliteit dient er ook nog een huisstijl ontwikkeld te worden. In een merkontwikkelingssessie wordt vastgesteld welke emotie een rol speelt in het aankoopproces. Wat drijft iemand om een groendak met Sedum aan te schaffen? Vanuit het gevoel iets bij te dragen aan een betere leefomgeving komen we uit op twee emoties uit de set van 38 merkgerelateerde emoties waarmee wij altijd werken:

  • Gevoel van zorgzaamheid;
  • Voelen dat je erbij hoort.

Uit de set van emotie versterkende kleuren stellen wij een set van complementaire, goed contrasterende kleuren samen:

  • Levendig oranje;
  • Bladgroen;
  • Helder geel.

Logo en beeldmerk

Op basis van het bovenstaande wordt er een logo en een beeldmerk ontworpen. De toevoegde waarde van de WooCommerce webshop door de speciale manier van bestellen door de maatwerkplug-in wordt vertaald naar de slogan:

 

‘Sedum op je dak met het grootste gemak!’
Sedumopjedak
Declames
Beeldmerk

WooCommerce Webshop met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WooCommerce Webshop met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Sedumopjedak.nl verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Sedumopjedak homepage
Homepage
Sedumopjedak planning en voorbereiding
Instructie ‘Planning en voorbereiding’
Sedumopjedak onderhoud
Instructie ‘Onderhoud’
Sedumopjedak zelf aanleggen
Pagina ‘Zelf aanleggen’
Sedumopjedak webshop
‘Sedumshop’
Sedumdak Basis bundel
Homepage
Sedumopjedak over ons
Over ons / FAQ

Het liefst maak ik het mijn klanten zo gemakkelijk mogelijk om hun leefomgeving te vergroenen. Het is Cornelissen.Marketing gelukt om dit naar een webshop te vertalen. Ik kan nu meer mensen bereiken en meer groendaken met Sedum te creëren. Goed gelukt dus en echt: 'Sedum op je dak met het grootste gemak!'.

Tom Schipper

Sedum specialist | Eigenaar, Sedumopjedak bv

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel van zorgzaamheid

Gevoel van zorgzaamheid

Belangstelling in het verstrekken van emotionele, fysieke, financiële of spirituele ondersteuning aan anderen en intens plezier beleven aan het hiermee bezig zijn.

Voelen dat je erbij hoort

Voelen dat je erbij hoort

Het buikgevoel hebben dat je onderdeel uitmaakt van een gezin, een vriendengroep of een maatschappij waar je jezelf in thuis voelt op basis van overeenkomstige waarden, overtuigingen en gedragsneigingen.

Gekozen kleurrichting(en):

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Helder geel

Positief: verlichtend, blij, heet, levendig, vriendelijk, lichtgevend, verhelderend, energiek, zonneschijn, stimulerend, innovatief, stralend, bewustzijn, verrassing, voorzichtigheid.
Negatief: lafheid, verraad, gevaar.

PMS 116C #FDC70B

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress met Active Campaign integratie

WordPress website gekoppeld aan een Active Campaign account voor een bedrijf dat sinds 1981 wereldwijd Life Science specialisten bedient met een compleet assortiment producten en maatwerkoplossingen.

WordPress met Active Campaign

Opdracht

“Een website die het Life Science specialisten makkelijk maakt om kennis te nemen van onze oplossingen en met ons in contact te komen.”

Omslag in bedrijfspresentatie

Voorafgaand aan het webdesign is het merkontwikkeling-traject doorlopen om te komen tot een nieuwe bedrijfspresentatie. Dit door niet de producten voorop te stellen maar de oplossingen die ermee gecreëerd worden.

Naamgeving en duiding

De naam UNO wordt al sinds 1981 gebruikt met de toevoeging ‘Roestvrijstaal BV of kortweg BV’. Een mooie reflectie van het materiaal van de eerste producten waarmee UNO groot is geworden. De vlag dekte echter niet langer meer de lading voor de oplossingen die zij anno 2022 bieden. UNO als gevestigde naam is onberoerd gelaten maar om het makkelijker te kunnen duiden en vinden is er ‘Life Science Solutions‘ aan toegevoegd.

Het zorgt er voor dat de naam UNO een bredere lading dekt en dat iemand die UNO nog niet kent direct weet in welke business UNO actief is.

Van het kenmerk naar het nut voor de klant

Om de kernvaardigheid in de dienstverlening van UNO naar voren te halen, zijn eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht. Bij ieder kenmerk is vervolgens een voordeel benoemd en is er gekeken naar het nut dat een klant hiervan ondervindt.

Belangrijkste nut
Door dit gedegen te doen ontstaat er een lange lijst van steeds combinaties ‘kenmerk – voordeel-nut’. De ontstane lijst is vervolgens voorgelegd aan een groep klanten met het verzoek om de lijst te scoren op importantie van nut voor de klant. De feedback van de klanten leidde tot een duidelijk beeld over de kernvaardigheid van UNO. Op basis van deze kernvaardigheid kan er een eenduidige, unieke belofte aan de markt worden afgegeven.

Het verschil maken op basis van ervaren nut

Het meest genoemde ervaren nut in het onderzoek was de mate waarin UNO in staat is om, vanuit breed assortiment producten dat sinds 1981 is opgebouwd, productaanpassingen kan doen voor een nog betere oplossing. Het ontwikkelteam blijkt zich al die jaren steeds de vraag te hebben gesteld: ” Wie zijn nu precies onze klanten en wat willen ze echt?”. Kort gezegd:

UNO: Customized Life Science Solutions

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

Wanneer het belangrijkste nut van de dienstverlening benoemd is, wordt er gekeken welke emotie een rol speelt in het aankoopproces. Wat beleeft iemand op het moment dat hij of zij het nut ervaart? Voor UNO komen we hiervoor uit op twee emoties uit de set van 38 merkgerelateerde emoties:

  • Het gevoel van volbrenging
  • Zich gerespecteerd voelen

Uit de set van emotie versterkende kleuren stellen wij een set van complementaire, goed contrasterende kleuren samen:

  • Helder blauw;
  • Licht blauw;
  • Taupe.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van UNO Life Science Solutions aangepast.

UNO Life Science
Beeldmerk UNO
Beeldmerk

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is UNO Life Science Solutions verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Home
Home
Producten
Pagina ‘Producten’
Contact
Pagina ‘Contact’
Productgroep
Pagina ‘Productgroep’
Over UNO
Pagina ‘Over UNO’

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel van volbrenging

Gevoel van volbrenging

Voortschrijdend bewijs zien dat in je leven persoonlijke doelen die de moeite waard zijn worden nagestreefd en behaald.
Zich gerespecteerd voelen

Zich gerespecteerd voelen

Erkenning en waardering krijgen voor je waarde of bijdragen die je levert aan dierbaren, je familie of aan de maatschappij.

Gekozen kleurrichting(en):

Helderblauw

Positief: elektrisch, energie, levendig, vibrerend, indrukwekkend, waterleven, opgewekt, opwindend.

PMS 285C #0171BA

Lichtblauw

Positief: kalmte, stil, geduldig, vreedzaam, stoer, water, schoon.

PMS 283C #97BFE8

Taupe

Positief: klassiek, neutraal, praktisch, tijdloos, kwaliteit, basic, authentiek, organisch, veelzijdig, onopvallend, ingetogen, discreet, compromisloos, bescheiden.

PMS 7536C #A7A187

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Al sinds 1988 help ik ondernemers bij het ontwikkelen en behouden van een sterk merkimago. De ervaring heeft mij geleerd dat het centraal stellen van een duidelijke positionering essentieel is voor succes. Het herontwerp van het logo en de website zijn hierbij de middelen waarmee deze positionering het duidelijkst gecommuniceerd kan worden.

Met de dienstverlening van Cornelissen.Marketing ben ik in staat om de complete regie hierover te voeren en volledige invulling te kunnen geven aan de uitvoering ervan.

Dit met als doel om jou als ondernemer te helpen een sterk en samenhangend merk op te bouwen dat zijn waarde propositie effectief communiceert naar de doelgroep en daarmee bijdraagt aan de groei van jouw onderneming.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Meertalige Wordpress website

Merkconcept en een meertalige Wordpress website over innovatieve techniek voor rubber recycling

Meertalige WordPress website

Opdracht

“Met een moderne meertalige Wordpress website willen wij onze innovatieve rubberrecycling in onze drie belangrijkste markten bekendheid geven”

Concept voor twee kanten van de medaille

De innovatie richt zich erop dat er steeds minder nieuw rubber aan de natuur moet worden onttrokken. Met reparaties van hoogwaardige producten werd door Parc de economische levensduur van rubber al verlengd. Door nu met een nieuw en innovatief recycling proces end-of-life rubber geschikt te maken voor hergebruik wordt een nieuwe dienstverlening aan het palet toegevoegd. Dit biedt aan de ene kant bedrijven de mogelijkheid om op een verantwoorde manier van hun end-of-life rubberafval at te komen. Door het proces kunnen weer andere bedrijven hoogwaardige rubberproducten afnemen die door de recycling ontstaan.

Een zakelijke website die het groene gevoel aanspreekt

Bij het ontwerp van de website is het uiteindelijk doel dat Parc Active Rubber met de innovatie wil bereiken centraal gesteld. Een ‘groene’ benadering van de economische levenscyclus van rubber als bijdrage aan een meer duurzame economie. Dit zonder te ‘zweverig’ te worden.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van Parc Active Rubber door de grafische vormgever Lex Maat ontworpen.

Beeldmerk SchootsGunter
Beeldmerk

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Parc Active Rubber verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

ParcActiverRubber.com
Homepage
Parc Active Rubber
Pagina ‘Contact’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Onze aanpak’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Over ons’

Vertalingen via gecertificeerd vertaalbureau

Voor de vertalingen tekende het gecertificeerde vertaalbureau Translation Kings uit Amsterdam. Het bureau dat zoals ze het zelf zeggen de lat voor de kwaliteit van de vertalingen op ‘Olympische hoogte’ heeft gelegd. Dit neemt niet weg dat ze ook nog snel en zeer betaalbaar zijn. Een meertalige Wordpress website is met hun ondersteuning ook goed uit te breiden aangezien ze 150+ talen aanbieden.

Eric Cornelissen heeft goed geluisterd naar onze wensen en een mooie website voor ons bedrijf gebouwd. Daarna heeft hij goede adviezen gegeven over de marketingstrategie en ondersteunt ons bij de uitvoering. Fijn om met hem samen te werken.

Margreeth van den Berg

Managing director / Co-owner, Parc Active Rubber

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich een leider voelen

Zich een leider voelen

Optreden als een leider voor anderen, helpen waardevolle doelen te behalen en je direct verantwoordelijk voelen voor hun aansturing en prestaties.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #003783

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Heldergroen

Positief: vers, gras, Iers, levendig, lente, vernieuwing, weelderig.

PMS 347C #14883E

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk