Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Cultuurcentrum deMess

Opzet WordPress met Avayo website voor cultuurcentrum deMess met het Avayo ticketingsysteem

WordPress website met Avayo Ticketingsysteem

Samen met ETOCOM mochten wij voor dit geweldige initiatief voor Naarden Vesting een WordPress website opzetten met daarin geïntegreerd het Avayo Ticketingsysteem. Belangrijke overweging bij de keuze voor WordPress was hierbij dat men met vrijwilligers zelf de website wilde kunnen onderhouden.

Grafisch Concept

Het grafische concept was al opgezet door Chantal Creemers van CC Factory. De afbeeldingen op deze pagina zijn ook van haar hand.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

NOTARISKANTOOR GOOSSENS

NOTARISKANTOOR GOOSSENS

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Toen onze vestigingsplaats en startdatum bekend waren, wilden wij zo snel mogelijk online gevonden worden. Dit is zeer goed gelukt door ons eerst zichtbaar te maken op de toonaangevende social media platformen. De website die Cornelissen.Marketing samen met Botterman Ontwerp voor ons heeft gemaakt communiceert duidelijk wie wij zijn en is bovenal gericht op de manier waarop potentiele relaties naar ons zullen zoeken. En dat is merkbaar, ons kantoor heeft een vliegende start gemaakt!

mr. drs. Inez Goossens

Notaris en naamgeefster , Notariskantoor Goossens

Notariskantoor Goossens

Opzet website en online marketing voor Notariskantoor Goossens

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij in ons verzorgingsgebied (Bussum, Gooisemeren) zo snel en zo goed mogelijk online zichtbaar zijn.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

Het team van Notariskantoor Goossens begrijpt dat er in ieders leven momenten zijn die zich niet vaak voordoen. Zo begint niet iedereen regelmatig een nieuwe onderneming. Ook het kopen van een nieuwe woning, samen gaan wonen of trouwen, scheiden en nalaten zijn heuse levensgebeurtenissen. Zij staan er samen met hun clienten eerst bij stil en zorgen voor goede notariële adviezen en stellen voor de verschillende situaties de notariële akten op.

Het kantoor met de vrouwelijke touch

Door zich als vrouwenkantoor te presenteren willen zij niet een statement maken maar gewoon duidelijk zijn over wie zij zijn. Het team dat zij vormen is ervan overtuigd dat de toegevoegde waarde van een notaris zit in het aanvoelen van de situatie. Of de levensgebeurtenis nu prettig of onprettig is, in de visie van Notariskantoor Goossens kun je de stukken notarieel inhoudelijk pas goed recht doen wanneer je eerst bij de gebeurtenis zelf stil staat.

INFINTAX is based in Amsterdam

Grafische vormgeving van Botterman Ontwerp

Voor de grafische vormgeving van het merkconcept en de huisstijl voor Notariskantoor Goossens tekende Botterman Ontwerp uit Laren. Naast de bewerking van het beeldmateriaal en het kiezen van de beelden voor de levensgebeurtenissen, ontwierp Marieke Tempelaars-Botterman de pictogrammen voor de verschillende diensten.

INFINTAX 24/7

Online marketing strategie

Om de nieuwe website zo snel mogelijk goed zichtbaar te krijgen is er een uitgekiende mix van online marketingmiddelen ingezet. De mix omvat naast de nieuwe website:

  • een consistente social media marketing aanpak via LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook en Pinterest;
  • een e-mailmarketingcampagne;
  • contentmarketing met de kernvaardigheid als centraal thema;
  • continue zoekmachine optimalisatie;
  • growth hacking;
  • en een Adwords-campagne op de merknaam en de zoekwoorden voor de belangrijkste dienstverlening.

Merken ontwikkelen en online marketing hiervoor bedrijven is onze core business. Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uittillen en zichtbaar maken, dat is wat we doen. Hiermee creëren we niet alleen meer omzet en aandacht, maar ook nieuwe mogelijkheden om jouw merk op de toekomst voor te bereiden.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk
Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

NOTARISKANTOOR GOOSSENS

NOTARISKANTOOR GOOSSENS

PFPC Global

PFPC Global

Felixx.online

Felixx.online

Emissie SuperWinkelFonds

Emissie SuperWinkelFonds

Nieuwe website op basis van customer journey

Nieuwe website op basis van customer journey

WordPress – Pardot koppeling

WordPress – Pardot koppeling

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Baambrugse Boerenrugby Toernooi

Introductie Felixx.Online

Introductie Felixx.Online

Bedrijfsvereniging Gooise Meren

Bedrijfsvereniging Gooise Meren

Bellius Advocaten

Bellius Advocaten

Online Marketing FlexOffiZ

Online Marketing FlexOffiZ

Emissie VFF

Emissie VFF

Leesbrillenbox

Leesbrillenbox

Dermaesthetics

Dermaesthetics

Career Result

Career Result

Permadental

Permadental

Dutch Marines Rowing Challenge

Dutch Marines Rowing Challenge

22 TIMES

22 TIMES

Kicky Hamer Advocaten

Kicky Hamer Advocaten

The History Store

The History Store

Office Extensions

Office Extensions

LabForRent

LabForRent

The Food Press

The Food Press

iCONNECT

iCONNECT

PYXIS Accountants & Belastingadviseurs

PYXIS Accountants & Belastingadviseurs

100% Vitaal

100% Vitaal

78Color System

78Color System

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

SOLARSTELL ‘Gemak op het dak’

Wazokuu! Online Branding software

Wazokuu! Online Branding software

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

CYRTINA PRIMERO Kronen en bruggen

interaction ceramics | The Relativity Of Color

interaction ceramics | The Relativity Of Color

Elephant Dental | interaction ceramics

Elephant Dental | interaction ceramics

PFPC Global

PFPC Global

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

PFPC Global

Herpositionering merk en nieuw online platform voor PFPC Global

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij weer op onze core business: global tax consultancy goed gevonden worden.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

De doelgroep waaraan PFPC Global zijn diensten levert, zijn Nederlandse bedrijven die de sprong naar het buitenland willen maken en internationale bedrijven die de Nederlandse markt op willen. Beide partijen hebben een ‘gids’ nodig die ze door het soms complexe belastinglandschap leidt. Daarbij willen ze net als iedere andere ondernemer de belasting betalen die ze echt verschuldigd zijn en niet teveel betalen omdat ze onbekend zijn met het lokale belastingstelsel.

PFPC Global is based in Amsterdam

PFPC Global is based in Amsterdam

De kernpropositie verbindt twee zaken: internationaal belasting en het feit dat PFPC Global in Amsterdam gevestigd is. Nog los van de toenemende toestroom van buitenlandse bedrijven door de Brexit, is Amsterdam een hutspot in het internationale zaken doen en de daarbij horende geldstromen.

WordPress website met een Indiase vormgever

De nieuwe website dient optimale vrijheid te bieden om met online marketing de zichtbaarheid van PFPC Global te optimaliseren. Bij de totstandkoming kon er extreem worden gewerkt doordat de grafische vormgeving in India werd gedaan. Via het grote internationale netwerk van PFPC Global kwamen wij in contact met grafisch vormgever Vipin Handa in Mombay. Op basis van steeds korte online briefings bleek hij in staat te zijn de juiste vorm te vinden en een smaakvolle bijdrage te leveren aan het nieuwe online optreden.

Online marketing strategie

Om de nieuwe website zo snel mogelijk goed zichtbaar te krijgen is er een uitgekiende mix van online marketingmiddelen ingezet. De mix omvat naast de nieuwe website:

  • een consistente social media marketing aanpak via LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook en Pinterest;
  • een e-mailmarketingcampagne;
  • contentmarketing met de kernvaardigheid als centraal thema;
  • continue zoekmachine optimalisatie;
  • growth hacking;
  • en een Adwords-campagne op de merknaam en de zoekwoorden voor de belangrijkste dienstverlening.
PFPC Global Focus

PFPC Global biedt zijn relaties mondiaal grip op de te betalen belasting door ze door het complexe internationale belastinglandschap te gidsen.

Merken ontwikkelen en online marketing hiervoor bedrijven is onze core business. Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uittillen en zichtbaar maken, dat is wat we doen. Hiermee creëren we niet alleen meer omzet en aandacht, maar ook nieuwe mogelijkheden om jouw merk op de toekomst voor te bereiden.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Felixx.online

Felixx.online

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Felixx.online

Merkontwikkeling nieuwe online dienstverlening

Merken ontwikkelen is onze core business. Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uittillen, dat is wat we doen. Hiermee creëren we niet alleen meer omzet en aandacht, maar ook nieuwe mogelijkheden om jouw merk op de toekomst voor te bereiden.

Felixx.online pensioen & arbeidsvoorwaardenbeheer

Ter illustratie is dit deel één van de Felixx.online-case: Merkontwikkeling door het benoemen van de specifieke behoefte van de doelgroep, het onderscheidend nut op basis van de kernvaardigheid en de merkbelofte.

Opdracht

“Zet ons op de kaart met de mix van onze competenties in combinatie met de nieuwe software.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

De doelgroep waaraan Felixx. zijn diensten levert, kan breed gesteld worden; directies die eindverantwoordelijk zijn voor het budget voor pensioenen en verzekerbare arbeidsvoorwaarden. De groeiende behoefte waarin Felixx. voorziet, ontstaat o.a. doordat de overheid zich terugtrekt en steeds meer aan het bedrijfsleven zelf overlaat. Hierdoor krijgen de directieleden, die zich bezig houden met personeel en financiën, steeds meer de gemeenschappelijke verantwoording voor de uitvoering van het personeelsbeleid. Door deze verschuiving neemt niet alleen de werkdruk toe, maar vooral ook de financiële consequenties van verkeerde beslissingen.

Doelgroep HR-managers en CFO's

De nieuwe online dienstverlening van Felixx.online is op verschillende momenten, voor verschillende leden van de directie, van praktisch nut. Om een duidelijk beeld te krijgen van de nuances hierin, zijn de specifieke behoeften uitgesplitst voor de HR-manager en de CFO.

Efficientie in de frequentie

Al enkele jaren werkt het team van Felixx.online met de software die ervoor zorgt dat, bij de aangesloten partijen, alle gebeurtenissen rond verzekerbare arbeidsvoorwaarden de juiste acties opleveren. Doordat de software gekoppeld is aan de pakketten van de verzekereraars en salarisadministratiesoftware, kan er niets over het hoofd worden gezien. Op zich kunnen de klanten zelf met de software aan de slag, maar in de praktijk blijkt dat in het volledig uitbesteden aan Felixx.online de grote winst zit.

Ziekmeldingen, in- en uitdiensttredingen, salarisverhoging en veranderingen in de wetgeving zijn allemaal (levens)gebeurtenissen die zich niet altijd laten voorspellen en ook niet al te frequent in een bedrijf voorkomen. Voor Felixx.online is dit echter dagelijkse kost, omdat zij voor meer dan 200 bedrijven achter de schermen de organisatie en verwerking voor haar rekening neemt.

Het vinden van het onderscheidende nut

Het nut dat door de klanten van Felixx. als onderscheidend wordt gezien, komt voort uit de kernvaardigheid. Deze kernvaardigheid ontstaat uit de manier waarop Felixx. de beschikbare middelen, gecombineerd inzet. Om dit nut te vinden, hebben we eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht, zowel voor de nieuwe software als de aanwezige competenties. Kijkend vanuit de specifieke behoefte is vervolgens bij ieder kenmerk een voordeel en het directe nut dat een klant hiervan ondervindt benoemd.

Het bepalen van het meest onderscheidende nut

Om dit nut te vinden, hebben we eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht, zowel voor de nieuwe software als de aanwezige competenties. Kijkend vanuit de specifieke behoefte is vervolgens bij ieder kenmerk een voordeel en het directe nut dat een klant hiervan ondervindt benoemd.

De combinaties van kenmerk – voordeel – nut zijn als stellingen, beredeneerd vanuit het nut, herschreven.

Voorbeeld:

Werken met Felixx.online is tijdbesparend (nut), omdat ik niet steeds naar mijn password hoef te zoeken (voordeel), omdat de software met een single-login mijn toegang geeft tot alle aangesloten partijen (kenmerk).

De complete lijst stellingen is voorgelegd aan stakeholders met de vraag; Wat is voor u het belangrijkste nut?. Twee stellingen kwamen duidelijk naar voren. Op basis hiervan kon het onderscheidende nut worden benoemd vanuit het perspectief van de klant.

De belofte naar de doelgroep

Volledig uitgeschreven liet de doelgroep zich als volgt definiëren CFO’s en HRM’s van (middel)grote ondernemingen, die zich bij advies en beheer van alles met betrekking tot secundaire arbeidsvoorwaarden willen kunnen baseren op feitelijk onderbouwde informatie en voor wie het kostenaspect in de uitvoering zwaar meeweegt.

Felixx.online belooft op basis van de gevonden kernvaardigheid een hoog rendement op advies- en beheerkosten van het complete pakket van verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Dit hebben we na lang brainstormen samengevat in Optimale grip op verzekerde arbeidsvoorwaarden.

Je dienstverlening als merk?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Emissie SuperWinkelFonds

Emissie SuperWinkelFonds

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Emissie SuperWinkelFonds

Ondersteuning opzet online marketing plan met WordPress multi-site en koppeling naar Pardot marketingautomatisering

Meerdere websites te beheren?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk