Meertalige WordPress website

Meertalige WordPress website

Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Meertalige WordPress website voor innovator

Website Parc Active Rubber

Merkconcept en een meertalige WordPress website over innovatieve techniek voor rubber recycling

Meertalige WordPress website

Opdracht

“Met een moderne meertalige WordPress website willen wij onze innovatieve rubberrecycling in onze drie belangrijkste markten bekendheid geven”

Concept voor twee kanten van de medaille

De innovatie richt zich erop dat er steeds minder nieuw rubber aan de natuur moet worden onttrokken. Met reparaties van hoogwaardige producten werd door Parc de economische levensduur van rubber al verlengd. Door nu met een nieuw en innovatief recycling proces end-of-life rubber geschikt te maken voor hergebruik wordt een nieuwe dienstverlening aan het palet toegevoegd. Dit biedt aan de ene kant bedrijven de mogelijkheid om op een verantwoorde manier van hun end-of-life rubberafval at te komen. Door het proces kunnen weer andere bedrijven hoogwaardige rubberproducten afnemen die door de recycling ontstaan.

Een zakelijke website die het groene gevoel aanspreekt

Bij het ontwerp van de website is het uiteindelijk doel dat Parc Active Rubber met de innovatie wil bereiken centraal gesteld. Een ‘groene’ benadering van de economische levenscyclus van rubber als bijdrage aan een meer duurzame economie. Dit zonder te ‘zweverig’ te worden.

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekers je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van Parc Active Rubber door de grafische vormgever Lex Maat ontworpen.

Landscape logo
Beeldmerk SchootsGunter
Beeldmerk

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Parc Active Rubber verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

ParcActiverRubber.com
Homepage
Parc Active Rubber
Pagina ‘Contact’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Onze aanpak’
Parc Active Rubber
Pagina ‘Over ons’

Vertalingen via gecertificeerd vertaalbureau

Voor de vertalingen tekende het gecertificeerde vertaalbureau Translation Kings uit Amsterdam. Het bureau dat zoals ze het zelf zeggen de lat voor de kwaliteit van de vertalingen op ‘Olympische hoogte’ heeft gelegd. Dit neemt niet weg dat ze ook nog snel en zeer betaalbaar zijn. Een meertalige WordPress website is met hun ondersteuning ook goed uit te breiden aangezien ze 150+ talen aanbieden.

Eric Cornelissen heeft goed geluisterd naar onze wensen en een mooie website voor ons bedrijf gebouwd. Daarna heeft hij goede adviezen gegeven over de marketingstrategie en ondersteunt ons bij de uitvoering. Fijn om met hem samen te werken.

Margreeth van den Berg

Managing director / Co-owner, Parc Active Rubber

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich een leider voelen

Zich een leider voelen

Optreden als een leider voor anderen, helpen waardevolle doelen te behalen en je direct verantwoordelijk voelen voor hun aansturing en prestaties.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #003783

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Heldergroen

Positief: vers, gras, Iers, levendig, lente, vernieuwing, weelderig.

PMS 347C #14883E

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Woocommerce webshop met maatwerk plugin voor gebruiksgemak

Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Woocommerce webshop

(met maatwerk plugin voor gebruiksgemak)

Een webshop die het bestellen van Sedumdak doe-het-zelf pakketten per vierkante meter mogelijk maakt.

Sedumopjedak

Opdracht

“Voor Sedumopjedak bv willen wij een website waarop particulieren op basis van de dakafmeting complete pakketten per vierkante meter kunnen bestellen. De webshop moet op basis van de afmetingen de pakketsamenstelling doorrekenen en de verschillende BTW tarieven.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

Op basis van 15 jaar ervaring in de branche en eerdere webshops is het Tom Schipper (de eigenaar van Sedumopjedak bv) duidelijk dat het samenstellen van een complete lijst van benodigdheden voor de aanleg van een groendak met Sedum lastig is voor zijn klanten. De verschillende afmetingen en BTW tarieven van de onderliggende componenten maakt dit extra lastig. Er is volgens hem behoefte aan een eenvoudige manier van bestellen die de zekerheid biedt dat men alles in huis heeft om een Sedumdak compleet aan te kunnen leggen of aan te laten leggen.

Speciale plug-in

Op basis van vooronderzoek blijkt dat er geen combinatie van plug-ins in de markt is om dit mogelijk te maken. Door een pakket van eisen samen te stellen waaraan zo’n plugin moet voldoen is er vervolgens een maatwerk plug-in ontwikkeld die bestellen op basis van. dakafmeting mogelijk maakt. Zowel voor consumenten als partners van Sedumopjedak bv.

Huisstijl en webdesign op basis van emotie

De WooCommerce webshop is onderdeel van de eerste website voor Sedumopjedak bv en naast de functionaliteit dient er ook nog een huisstijl ontwikkeld te worden. In een merkontwikkelingssessie wordt vastgesteld welke emotie een rol speelt in het aankoopproces. Wat drijft iemand om een groendak met Sedum aan te schaffen? Vanuit het gevoel iets bij te dragen aan een betere leefomgeving komen we uit op twee emoties uit de set van 38 merkgerelateerde emoties waarmee wij altijd werken:

  • Gevoel van zorgzaamheid;
  • Voelen dat je erbij hoort.

Uit de set van 51 emotie versterkende kleuren stellen wij een set van complementaire, goed contrasterende kleuren samen:

  • Levendig oranje;
  • Bladgroen;
  • Helder geel.

Logo en beeldmerk

Op basis van het bovenstaande wordt er een logo en een beeldmerk ontworpen. De toevoegde waarde van de WooCommerce webshop door de speciale manier van bestellen door de maatwerkplug-in wordt vertaald naar de slogan:

 

‘Sedum op je dak met het grootste gemak!’
Sedumopjedak

WooCommerce Webshop met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WooCommerce Webshop met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is Sedumopjedak.nl verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Sedumopjedak homepage
Sedumopjedak planning en voorbereiding
Sedumopjedak onderhoud
Sedumopjedak zelf aanleggen
Sedumopjedak webshop
Sedumdak Basis bundel
Sedumopjedak over ons

Het liefst maak ik het mijn klanten zo gemakkelijk mogelijk om hun leefomgeving te vergroenen. Het is Cornelissen.Marketing gelukt om dit naar een webshop te vertalen. Ik kan nu meer mensen bereiken en meer groendaken met Sedum te creëren. Goed gelukt dus en echt: ‘Sedum op je dak met het grootste gemak!’.

Tom Schipper

Sedum specialist | Eigenaar, Sedumopjedak bv

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel van zorgzaamheid

Gevoel van zorgzaamheid

Belangstelling in het verstrekken van emotionele, fysieke, financiële of spirituele ondersteuning aan anderen en intens plezier beleven aan het hiermee bezig zijn.

Voelen dat je erbij hoort

Voelen dat je erbij hoort

Het buikgevoel hebben dat je onderdeel uitmaakt van een gezin, een vriendengroep of een maatschappij waar je jezelf in thuis voelt op basis van overeenkomstige waarden, overtuigingen en gedragsneigingen.

Gekozen kleurrichting(en):

Helder geel

Positief: verlichtend, blij, heet, levendig, vriendelijk, lichtgevend, verhelderend, energiek, zonneschijn, stimulerend, innovatief, stralend, bewustzijn, verrassing, voorzichtigheid.
Negatief: lafheid, verraad, gevaar.

PMS 116C #FDC70B

Levendig oranje

Positief: pret, grillig, gelukkig, gloeiend, zonsondergang, heet, stimulerend, actief, vriendelijk, goedmoedig, uitgestrekt, spontaan, optimistisch, communicatief, gemoedelijk, sociaal, zelfverzekerd, overredend, geanimeerd.
Negatief: Luidruchtig, rauw, frivool.

PMS 1586C #F06D27

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Pictogrammen in het webdesign voor navigatie in diensten

Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Pictogrammen in het webdesign

Website SchootsGunter Familierecht

Een website als voorportaal van de dienstverlening en het kantoor

Opdracht

“Voor SchootsGunter Familierecht willen wij een website met een design dat qua ‘look & feel’ als voorportaal van nieuwe kantoor en onze dienstverlening beleefd wordt”

De specifieke behoefte van de doelgroep

SchootsGunter is gespecialiseerd in het familierecht. Met name in de begeleiding van scheidingen van ondernemers en vermogende particulieren. Denk daarbij aan DGA’s, MKB’ers, vrije beroepsbeoefenaren, medisch specialisten en andere hoogopgeleide professionals en hun partners. Zij proberen de kosten zo laag mogelijk te houden en zoeken altijd het overleg. Voor dit overleg willen zij met hun kantoor (en website) een rustige en prettige omgeving bieden in een lastige, soms hectische tijd voor hun cliénten

Pictogrammen in het webdesign

Scheiden is niet iets wat men dagelijks doet. In een oriënterende fase helpen de beeldende pictogrammen in het webdesign bij het zoeken naar de juiste informatie. Samen Lex Maat Grafische Vormgeving is de volgende set ontwerpen.

Scheiden

Alimentatie

Ondernemer & scheiden

Draagmoederschap

Ouderschapsplan

Ouderlijk gezag

Omgangsregeling

Afstamming

Landscape logo met een herkenbaar beeldmerk

Een landscape logo met een herkenbaar beeldmerk zorgt voor 89 procent grotere kans dat bezoekrs je logo onthouden. Het meest praktische is het om je logo tekst te combineren herkenbaar beeldmerk. Dit beeldmerk wordt in kleinere vormen met het merk geassocieerd. Als terugkerend element versterkt en vergroot bovendien het de merkherkenning. Dit heeft een positief effect op je naamsbekendheid en draagt bovendien bij aan het bereiken van een top-of-mind positie voor je merk. Met dit in gedachte is de vormgeving van het logo van SchootsGunter tot stand gekomen.

Landscape logo
Beeldmerk SchootsGunter
Beeldmerk

Fotografie door Marjolijn Lamme

Marjolijn Lamme Fotografie uit Loosdrecht maakte de foto’s voor de website. Een heel belangrijk aspect voor de totaal beleving van de website als voorportaal van het kantoor. Eén van de dingen waar Marjolijn blij van wordt, is het meedenken en brainstormen over het concept schrijft ze op haar website en dat klopt! Al in een vroege fase is er via een conceptversie van de website, afstemming gezocht m.b.t. kleur en compositie. Dit maakte de opmaak van de pagina’s met ruimte voor contrast voor titels een stuk krachtiger.

Video gemaakt door Story-to-Video

Roos de Jong van Story-to-Video uit Amsterdam maakte voor SchootsGunter twee video’s. Een video met een introductie van SchootsGunter als boetiek kantoor gespecialiseerd in het familierecht. De tweede video gaat specifiek in het onderwerp mediation. Bij het bekijken van de videos stap je letterlijk het kantoor binnen en wordt de beleving bijna tastbaar!

WordPress webdesign met managed webhosting

Uiteraard is er gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting. Door dit laatste is SchootsGunter verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website. Klik op de afbeeldingen om de pagina’s ‘live’ te bekijken.

Homepage SchootsGunter
Homepage
Contact
Pagina ‘Contact’
Onze aanpak
Pagina ‘Onze aanpak’
Wat wij doen
Pagina ‘Wat wij doen’

Eric heeft ons het afgelopen jaar heel goed geholpen bij het maken van onze website. Zijn creativiteit, maar bovenal zijn geduld is een bijzondere kwaliteit van hem.

Mirjam Schoots

Mediator | Collaborative Divorce Lawyer | Familierechtadvocaat, SchootsGunter Familierecht

Eric heeft onze wensen heel goed weten te vertalen. Wat ik vooral ook in Eric waardeer is dat hij heel accuraat en betrokken is en op alle vlakken (ook proactief) meedenkt.

Martine Gunter

Mediator | Familierechtadvocaat, SchootsGunter Familierecht

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich gerespecteerd voelen

Erkenning en waardering krijgen voor je waarde of bijdragen die je levert aan dierbaren, je familie of aan de maatschappij.

Gekozen kleurrichting(en):

Teal

Positief: rustig, cool, smaakvol, verfijnd, zelfverzekerd.

PMS 315C #0A546D

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.

#FFFFFF

Licht olijf

Positief: kalmte, stil, verzachtend, zakelijk, neutraal, praktisch, klassiek

PMS 7485 C #CAD8A2

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Merkidentiteit bepalen voor deskundigonderzoek.nl

Een merkidentiteit bepalen is eigenlijk een verkeerd begrip. De indentiteit ontstaat in de perceptie van de markt. Duidelijk zijn in je onderscheidende kernwaarden en consistente visuele uitingen helpen je dit te sturen. Je moet er voor zorgen dat je merk een gezicht krijgt maar wat nu als je gezicht zelf het merk is? Dit is namelijk het geval bij de website die wij mochten ontwikkelen voor onderzoeker Peter Schimmel.

Hoe beleeft men je merk?

Om te begrijpen welke rol merkidentiteit bepalen speelt in de waarde die men jouw merk gaat toedichten helpt het onderstaande model van Grönroos. Deze Finse academicus legde een verband tussen de perceptie van verwachte- en ervaren service. Het heeft een beleving van kwaliteit tot gevolg. Wanneer je dit projecteert op een merk dan kun je de waardebeleving van een merk goed inschatten.

Merkidentiteit bepalen

Je website wekt verwachtingen

Een website is een belangrijk onderdeel in je communicatie. Immers, samen met imago, mond-tot-mondreclame en klantbehoefte bepaalt het de verwachte kwaliteit van je merk. Het is een levend model want imago en mond-tot-mond reclame worden continu gevoed door klantervaringen van waargenomen kwaliteit. Dit verklaart de rol en het belang van online reviews. Je kunt zelf invloed uitoefenen op het imago dat je met je merk opbouwt want de kwaliteit van de website, de helderheid van je merkverhaal en de visuele componenten zijn hierin de bepalende factoren.

En klantbehoefte dan?

De belofte die je afgeeft over wat jouw merk voor een ander gaat betekenen moet er blijk van geven dat je zijn specifieke behoefte goed hebt begrepen. Daarbij zijn volgens Simon Sinek mensen eerder geïnteresseerd in ‘waarom’ je iets doet dan ‘wat’ je levert. Het waarom’ kan veel duidelijkheid geven waarom  jouw merk de oplossing is die het best bij een bepaalde klant past.

Focus dus op de visuele aspecten bij het merkidentiteit bepalen

Mede door de duidelijke plannen van Peter zijn enkele stappen overgeslagen. We zijn direct vanuit waarom gaan kijken naar de emoties en de kleuren ten behoeve van de merkidentiteit. Hiervoor gebruiken wij twee wetenschappelijk sets om te bepalen welke emotie het merk oproept en welke kleuren deze emotie versterken. Zie de inzetjes op deze pagina met de uitkomsten hiervan.

Grafische vormgeving logo en huisstijl

De emoties en kleuren zijn meegenomen in de briefing voor de grafische vormgeving door Lex Maat Grafische Vormgeving.

Merkidentiteit bepalen
Merkidentiteit bepalen

Fotografie en video opnamen door studio De Foto Firma

Voor zowel de fotografie als de videos tekende studio De Foto Firma. Hieronder twee voorbeelden. Bekijk het YouTube kanaal van Deskundigonderzoek.nl voor de overige videos.

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkidentiteit bepalen
Homepage
Merkidentiteit bepalen
Doelgroep Advocaten
Merkidentiteit bepalen
Over mij
Merkidentiteit bepalen
Actualiteiten
Merkidentiteit bepalen
Contact

Eric is een empathische man en weet daardoor een uitstekende interactie tussen hem en zijn opdrachtgever te creëren. Dat heeft tot gevolg dat je voor Eric je best gaat doen. Want zo werkt het: Eric faciliteert, maar de klant presteert, waardoor je samen tot een mooie uitkomst komt. Dat gaat zo ver dat je denkt foto’s te komen te maken en vervolgens op video vragen staat te beantwoorden, waar de spontaniteit vanaf spat.  Ja, die foto’s zijn ook gemaakt en worden gewaardeerd, maar ik merk dat die filmpjes het verschil maken. Zonder Eric waren er geen filmpjes geweest.

Helemaal los van de onomstreden kwaliteit van Eric, ik heb het maken van de site als een uitermate plezierig traject ervaren. Eigenlijk jammer dat het allemaal zo snel ging. Misschien viel de prijs daarom ook zo mee.

Peter Schimmel

Forensisch accountant, Deskundigonderzoek.nl

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

Goud

Positief: blingbling, rijk, gloeiend, goddelijk, intuïtief, luxueus, weelderig, duur, stralend, waardevol, prestigieus.
Negatief: opzichtig.

PMS 871C #87754F

Taupe

Positief: klassiek, neutraal, praktisch, tijdloos, kwaliteit, basic, authentiek, organisch, veelzijdig, onopvallend, ingetogen, discreet, compromisloos, bescheiden.

PMS 7536C #A7A187

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Verbetering website Gooische Bomen

Verbetering website Gooische Bomen

Portfolio

Laat je door eerdere oplossingen op een idee brengen

Verbetering website Gooische Bomen

Nieuwe content, nieuw logo en een Instagramfeed

Verbetering website

“Zorg ervoor dat er makkelijker contact kan worden opgenomen door zakelijke klanten en integreer Instagram met de homepage”

Boomonderzoek en advies

De verbetering van de website is vooral gericht op de zakelijke klanten van Gooische Bomen. Voor bedrijven en overheidsinstanties heeft Gooische Bomen namelijk een compleet dienstenpakket voor het onderzoeken en verzorgen van bomen. De adviezen ondersteunen beslissers bij beleidsvorming en de uitvoering ervan. Voor betere vindbaarheid in de zoekmachines is er daarom relevante content toegevoegd aan de website. Uiteraard met voldoende mogelijkheden om makkelijk contact op te nemen met Gooische Bomen.

Nieuw logo

Het oude logo was door de vormgeving niet goed inzetbaar en herkenbaar op social media. Ook voor de belettering van de bus en ander materieel kon het logo krachtiger worden.

Verbetering website

De beeldmerk-component van het logo met de boom en de cirkel is nu geschikt voor inzet op social media omdat de naam van het account op tijdlijnen altijd naast het beeldmerk komt te staan.

Instagram feed

Om ervoor te zorgen dat er met minimale inspanning toch veel van het werk van Gooische Bomen zichtbaar wordt op de website is ervoor gekozen om een ‘Instagram feed’ toe te voegen aan de website. Met een minimale inspanning snijdt het mes aan twee kanten. De website heeft hiermee een ‘levend’ portfolio dat continu, automatisch wordt aangevuld. Daarnaast is Gooische Bomen direct zichtbaar op social media.

Verbetering website

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Verbetering website
Homepage
Verbetering website
Over ons
Verbetering website
Boomadvies
Verbetering website
Contact

Gekozen kleurrichting(en):

Jasmijn groen

Positief: vers, fris, citrus, jeugdig, lente, scherp, verfrissend. PMS 369C #84BF41

Donkergroen

Positief: natuur, betrouwbaar, verfrissend, stoer, rustgevend, statig, bos, gedempt, hout, traditioneel, geld, welvaart.

PMS 3435C #104634

Chartreuse

Positief: artistiek, stoutmoedig, modieus, ontstellend, scherp.
Negatief: opzichtig, kleverig, slijmerig, misselijk, mal.

PMS 584C #CCD548

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ook behoefte aan een sterk merkconcept?

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk