Stappenplan voor merkontwikkeling

ALS ONDERNEMER WIL JE DAT ZOVEEL MOGELIJK MENSEN METEEN BEGRIJPEN WAAROM JOUW MERK HUN BEHOEFTE HET BESTE VERVULT.

 

DIT WORDT EENVOUDIGER WANNEER JE INVESTEERT IN EEN MERKCONCEPT EN IK WIL JE DAARBIJ HELPEN…

Download hier het 'Stappenplan'

Is dit herkenbaar voor je?

  • Je bent een gedreven ondernemer en je wilt graag continuïteit in de groei van je bedrijf;
  • Je doet erg je best, maar jouw bedrijfscommunicatie kost je erg veel tijd en energie;
  • Je wilt graag dat de juiste klanten jou makkelijker klanten vinden;
  • Je wilt in je communicatie veel duidelijker zijn over het nut dat je merk te bieden heeft;
  • Je wilt het de bezoekers van je website eenvoudig er maken om voor jou te kiezen;
  • Je wilt eenvoudiger meer resultaat halen en meer mensen bedienen.

Dan ga je met het stappenplan voor merkontwikkeling een sprong vooruit maken ;-)!

Merkconcept stap voor stap

Resultaten van dit stappenplan voor merkontwikkeling:

Je krijgt snel dieper inzicht in je doelgroep, zodat je gerichter aan de slag kunt met het groeien van je merk.
Je weet waar je jouw ideale klant kunt bereiken en hoe, voor heldere communicatie en interactie.
Je levert grotere waarde aan je klant zodat je een grotere impact maakt.
Je geeft effectiever richting aan al je marketing uitingen, zodat je meer resultaat haalt met minder effort.
Je bouwt diepere verbinding met je ideale klant, voor lange termijn succes en loyale ambassadeurs.
Je krijgt snel dieper inzicht in je doelgroep, zodat je gerichter aan de slag kunt met het groeien van je merk.
drs. ing. Eric M.H. Cornelissen

Je merk doet het werk!

In 2014 ben ik Cornelissen.Marketing begonnen met de ambitie om ondernemers te helpen de unieke kernvaardigheid van hun dienstverlening te (her)ontdekken en benoemen. Dit zodat ze krachtiger kunnen communiceren en makkelijker de juiste personen aanspreken. Hiervoor wordt een methodiek gehanteerd die hun ‘merk’ zo herkenbaar maakt dat het zichzelf lijkt te verkopen.

 
drs. ing. Eric Cornelissen

Wat zijn de voordelen van merkontwikkeling?

Het stappenplan voor merkontwikkeling gaat een aantal voordelen opleveren voor je bedrijf, zoals:

  1. Onderscheidend vermogen: Een sterk en herkenbaar merk gaat helpen je bedrijf te onderscheiden van de concurrentie en op te vallen bij je doelgroep.
  2. Vertrouwen: Een professioneel en consistent merk zal het vertrouwen van klanten en partners verhogen.
  3. Merkbekendheid: Merkontwikkeling gaat je helpen bij het verhogen van de merkbekendheid en het vergroten van de zichtbaarheid van je bedrijf.
  4. Klantenbinding: Een sterk merk zal klanten aantrekken en sterker binden.
  5. Waardestijging: Een sterk merk zal de waarde van je bedrijf verhogen, waardoor je aantrekkelijker wordt voor potentiële investeerders of kopers.
  6. Reputatie: Merkontwikkeling gaat helpen bij het opbouwen van een positieve reputatie en een goed imago voor een bedrijf.
  7. Flexibiliteit: Merkontwikkeling kan een bedrijf in staat stellen om snel te reageren op veranderingen in de markt, zoals een toenemende concurrentie of een verandering in de wensen van de klanten.
  8. Interne motivatie: Merkontwikkeling zal ook een positieve impact hebben op jouw team, door hen te helpen zich betrokken te voelen bij het merk en zich meer verbonden te voelen met de doelstellingen van je bedrijf.

Deze ondernemingen gingen je voor:

Ayurveda by Sarah
Ayurveda by Sarah
Belmoca.com
Faillissementsfraude.nl
Schoots & Gunter
Schoots & Gunter
PYXIS Adviseurs | Fiscalisten | Accountants
Alpine Club of Himalaya
Deskundigonderzoek.nl
Bellius Advocaten
Baar Advies
FlexOffiZ
Belforten.com
Pensioenorde
Notariskantoor Martine Boersen
Notariskantoor Goossens
Felixx.Groep