Branding informatie

Branding is een Engels woord dat voortkomt uit “brand” wat “merk” betekent, in het Nederlands: merkontwikkeling. Het begrip staat voor de uitstraling van een merk, het gevoel dat het oproept bij het publiek en het beeld dat ze bij een merk voor ogen krijgen. Het is het vakgebied waar ik mij al meer dan 30 jaar mee bezig hou. Menig vakidioot zal het volgende herkennen: iets eenvoudig onder woorden brengen wat jezelf makkelijk afgaat is vaak erg lastig. Op deze pagina staan links naar eerdere pagina’s van deze website waarop begrippen die met branding, of in goed Nederlands, merkontwikkeling te maken hebben. Voor de huidige werkwijze en uitleg verwijs in graag naar de hoofdnavigatie

Aanvullende informatie

Eerder gepubliceerde content over allerlei gerelateerde marketingbegrippen rondom branding ofwel merkontwikkeling.

Merkconcept stap voor stap

Herken je het onderstaande?

  • Als ondernemer ben je gedreven en wil je graag jouw bedrijf naar het hoger niveau brengen;
  • Weliswaar doe je erg je best maar je merkt dat jouw bedrijfscommunicatie erg veel tijd en energie kost;
  • Intussen wil je graag dat het makkelijker wordt om de juiste klanten te vinden;
  • Immers wil je daadwerkelijk meer resultaat halen en meer mensen bedienen.

Een sterk merkconcept lost dit op! Ga zelf aan de slag met het stappenplan of laat mij je helpen en maak een afspraak.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Eerder werk

Selecteer een categorie of merk

Deze ondernemingen gingen je voor: