WordPress ondersteuning FlexOffiZ
Opzet nieuwe website
Met WordPress ondersteuning draagt Cornelissen.Marketing al jaren bij aan de online aanwezigheid van FlexOffiZ. Deze kantoorruimte verhuurder is opgericht in 2012 met als doel om oplossingen te bieden aan vastgoed-eigenaren met een leegstandsprobleem. Door de ruimtes te transformeren in kan en klare kantoorunits spelen zij daarmee in op de nog steeds groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren.
Opdracht:
Door gemaakte keuzes in de afgelopen zeven jaar, had het content management systeem zo zijn restricties gekregen. Dit kwam steeds naar voren bij de geboden WordPress ondersteuning. Met de kennis van toen was er een template en een set van plug-ins gekozen die inmiddels deels niet meer ondersteund werden of waar geen ontwikkeling meer op zat. De opdracht was daarom simpel: ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’.
Uitvoering:
In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:
- een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
- aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
- logo’s en huisstijl opgefrist
- aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
- de correcties doorgevoerd en getest
- nieuwe teksten en foto’s geplaatst
- re-directs van oude url’s ingesteld
- website ‘live’ gezet en nagelopen
WordPress ondersteuning
Nadat de nieuwe website was opgeleverd zijn er enkele bijeenkomsten geweest om FlexOffiZ zelf in staat te stellen wijzigingen door te voeren of zelf berichten toe te voegen. Daarbij zijn ze uiteraard verzekerd van de WordPress ondersteuning van Cornelissen.Marketing.
De nieuwe WordPress website:
Klik op afbeelding op de pagina live te bekijken.
Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!
Eric is al jarenlang de vaste marketingadviseur van FlexOffiZ. Eric heeft een IT achtergrond waardoor hij als geen ander de perfecte mix van technologie en marketing kan bieden.
Merkidentiteit
Emotie(s) bij dit merk:
Zich flexibel voelen
Vermogen voelen om het eigen perspectief te veranderen en de eigen sterkten te kunnen plooien naar een grote variëteit aan situaties.
Gekozen kleurrichting(en):
Briljant oranje
Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.
PMS 804C #FDA03F
Neutraal grijs
Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, opzettelijk, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.
PMS 423C #8C8C8C
# Het benoemen van het belangrijkste nut, het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van de beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.
Merkontwikkeling en webdesign
Het onderscheidend vermogen van jouw onderneming boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht, maar ik zorg er tevens voor dat de website een actieve rol in jouw communicatie gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen
Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer
Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.