Website PYXIS
WordPress website voor PYXIS in Bussum
Voor particulieren en bedrijven die graag maar één partner willen voor al hun financiële en fiscale vraagstukken, is PYXIS de beste keuze in de regio Gooi, Eem- en Flevoland. PYXIS zorgt ervoor dat de relaties zich kunnen concentreren op hun onderneming door de afwikkeling van alle financiële aspecten zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Opdracht:
Na zes jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties. ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’.
Uitvoering:
In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:
- een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
- aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
- logo’s en huisstijl opgefrist
- aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
- de correcties doorgevoerd en getest
- nieuwe teksten en foto’s geplaatst
- re-directs van oude url’s ingesteld
- website ‘live’ gezet en nagelopen
Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Marieke Tempelaar van Botterman Ontwerp. Voor de Litespeed webhosting tekende Marco Kroon van WPprovider.
Website PYXIS Adviseurs Fiscalisten Accountants
Klik op afbeelding voor een vergroting.
Merkidentiteit
Emotie(s) bij dit merk:
Gevoel de touwtjes in handen hebben
Zich vredig, ontspannen voelen
Gekozen kleurrichting(en):
Diep blauw
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.
PMS 2747C #003783
Helderblauw
PMS 285C #0171BA
Merkontwikkeling en webdesign
Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen
Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.