Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Park Gooijland

Samen met Lex Maat Grafische vormgeving een traffic campagne ontwikkeld om traffic naar de website van Park Gooijland te genereren met als doel bezichtigingen van de nog te verhuren appartementen. Werkzaamheden voor de advertenties zijn een opmaat naar een nieuwe huisstijl en website onder eigen regie.

Nieuwe website en zelf de regie?

Asset Matters

Eric legt marketingvraagstukken op een duidelijke en inspirerende manier uit en biedt snel de juiste oplossingen. Zijn passie voor marketing werkt aanstekelijk en motiverend. Eric heeft perfect geholpen bij het ontwikkelen van een nieuwe website en het optimaal benutten van de verschillende marketingtools.

Marleen Boer

Manager Senior Living, Vivo Wonen

Gekozen hoofdkleur(en) voor dit merk:

Bladgroen (PMS 349C)

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk