Dermaesthetics
Branding Workshops voor schoonheids- en huidspecialisten
Over de opdracht:
Clara Visscher heeft een duidelijke visie: wanneer haar klanten succesvol zijn dan is Dermaesthetics succesvol. Daarom staat het team van Dermaesthetics veel van de relaties dagelijks bij met raad en daad om van hun salon een succes te maken. Gerrit-Jan Heerschop van Héé Communicatie en Creatie is verantwoordelijk voor de merkontwikkeling van Dermaethetics. Samen ontwikkelden wij de workshop ‘Onderscheidend Ondernemen’. Dit als een logische vervolgstap om nog meer huidspecialisten bij te staan in hun ondernemerschap.
Onderscheidend ondernemen
De workshop gaat in op vragen als:
- Hoe word ik succesvol in mijn werk?
- Hoe bind ik optimaal mijn klanten?
- Haal ik wel genoeg uit mijn ondernemerscapaciteiten?
- Hoe vind ik gemakkelijker nieuwe klanten?
- Ben ik wel onderscheidend genoeg ten opzichte van mijn concurrenten?
- En hoe zet ik social media handig in?
Onze workshop legt daarbij de focus op:
- Wat maakt jou en je salon uniek ten opzichte van anderen?
- Herkennen prospects direct waar jij voor staat?
- Wat beloof je eigenlijk en waarom zouden prospects dat geloven?
- Wat voor een merk ben jij?
Ook interesse in een workshop om uw afnemers succesvoller te maken? Kom er dan een keer over sparren, een afspraak hiervoor kun je eenvoudig online bij ons inplannen.
Merkontwikkeling en webdesign
Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen
Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer
Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing. Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief om mij heen. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.