Berichten
What’s in it for me?
In de blog What’s in it for me? wordt stap voor stap beschreven hoe je van je merk een doorslaand succes maakt.
Online monitoring: nooit meer een tekort aan ideeën
Letten op je reputatie, je concurrenten en interessante bronnen met online monitoring: nooit meer een tekort aan ideeën en content.
Online zichtbaarheid vergroten? Betrek je medewerkers!
In deze tijd waarin bijna alles digitaal gebeurt, is ‘online zichtbaarheid vergroten’ essentieel voor het succes van je bedrijf.
Online als roepende in de woestijn?
“Onlangs hebben wij geïnvesteerd in een nieuwe website maar online voelen wij ons nog steeds als een roepende in de woestijn.” Herken je dat gevoel? Lees de blog over wat je helpt in die grote online zandbak.
Mailchimp wijzigingen vanaf 10 maart 2023
Vanaf 10 maart voert Mailchimp wijzigingen door m.b.t. de gratis accounts. Dit heeft consequenties voor zowel nieuwe als bestaande gebruikers.
Consistente online zichtbaarheid hoeft niet lastig te zijn
Consistente online zichtbaarheid Consistente online zichtbaarheid betekent dat je continue online zichtbaar bent met een herkenbare aanwezigheid. Het zorgt ervoor dat je 'top-of-mind' bent bij je (toekomstige) klanten en vergroot de kans dat hij je meeneemt in een...
Een veilige website geeft hackers geen kans
De merkwaarde die een klant jouw onderneming toedicht is een afweging tussen de kwaliteit die hij verwacht had en welke hij uiteindelijk ervaart.
Merkwaarde vergroten door gewoon te doen wat je belooft!
De merkwaarde die een klant jouw onderneming toedicht is een afweging tussen de kwaliteit die hij verwacht had en welke hij uiteindelijk ervaart.
Relevant is interessant
‘Relevant is interessant!’ beschrijft de uitdagingen van ondernemers m.b.t. hun marketing en communicatie en beschrijft twee mogelijke oplossingen.
Hoe houd je je website snel, veilig en up to date?
Heb je een WordPress website Wil je geen omkijken hebben naar het beheer en de hosting? Kies dan voor Managed WordPress Hosting!
Webdesign dat voor je gaat werken!
De blog ‘Hoe gaat je website voor business zorgen? ‘ beschrijft negen zaken om absoluut rekening mee te houden in het ontwerp van je website.
Managed hosting betaalt zich terug!
De prijs die bedrijven betalen voor problemen met de website gaat verder dan alleen verspild marketingbudget. Managed hosting biedt uitkomst.
Komt de boodschap aan?
Wat zich op dit moment door het coronavirus voordoet is ongekend, de communicatie met de klanten is compleet anders. Komt de boodschap nog wel aan? Een blog over het beland van een gerichte boodschap over het nut dat je product of dienstverlening te bieden heeft.
Fotoshoot voor Het Marketing Station
Fotoshoot voor Het Marketing StationHet Marketing Station bestaat inmiddels alweer een jaar en de bezetting begint langzaamaan compleet te worden. Met de NS zijn we al in gesprek voor een verlenging van ons huurcontract dus alle reden om de website(s) een nieuwe...
Facebookadvertentie campagne
Voor Park Gooijland hebben wij een simpele maar effectieve facebookadvertentie campagne bedacht om nieuwe bewoners aan te trekken. En.. bijzonder effectief!
WordCamp Utrecht 2018
WordCamp Utrecht WordCamp is een evenement van een dag of een weekend waar je alles kunt leren over WordPress, bloggen, ontwerpen, programmeren, content marketing, websites veilig maken en nog veel meer. Je kunt ze op veel plaatsen in de wereld bezoeken. Zaterdag 27...
Het Marketing Station in wording
Het Marketing Station in wording Twee jaar geleden berichtte wij voor het eerst over onze plannen voor een marketingstation op station Naarden Bussum. Begin maart was het dan zover en konden wij met de NS het huurcontract tekenen en aan de slag om Het Marketing...
Tegenwerping: “Maar ik heb al een boek!”
Tegenwerping! Het botst vaak tussen ondernemers die te graag willen en klanten die nog niet zo overtuigd zijn. Hoe los je dit op?
Online verkoop van aardappelen
De kunst van online verkoop van aardappelen zit in het benutten van het korte contactmoment tijdens het bezoek van je website. Maak dit uniek!
Kerncompetentie: wat kunnen we leren van Mama Kari?
Kerncompetentie: met twee basisvaardigheden hebt er al één! Kenia is het land van de kleine ondernemer. Overal wordt gehandeld en wat hierbij het meeste opvalt, is dat aanbieders met nagenoeg dezelfde producten allemaal dicht op elkaar zitten. Op zoek naar vis?...
Online marketing strategie in de praktijk
Je online marketing strategie in praktijk brengen Sinds juni 2014 biedt Cornelissen.Marketing met de Online Content Machine een hulpmiddel om het in praktijk brengen van je online marketing strategie makkelijker te maken. Het helpt je om ideeën voor content...
Engagement bij Dutch Marines Rowing Challenge 2015
Engagement tijdens een groot event Starten in Rotterdam op 4 september en 12 september finishend tijdens de Great River Race in Londen. Daartussen een roeitocht van 350 kilometer om het 350-jarig bestaan van het Korps Mariniers te vieren en geld op te halen voor...
Monitoring: wie wil er een stukje taart?
Vindt je smullers met monitoring software Voor een lekkere taart wordt natuurlijk eerder de fiets gepakt dan de iPad om een taart te Googlen. Toch wordt 96% van alle aankopen tegenwoordig voorafgegaan door een online search. Iedereen heeft wel eens taart gekocht. Het...
Responsive website? Does size really matters?
Wanneer is een website responsive? Vanaf 21 april 2015 ga je bezoekers verliezen wanneer je geen responsive website hebt! Je hebt deze mededeling vast al een keer voorbij zien komen. Meestal gekoppeld aan een aanbieding om een mobiele versie van je website te maken of...
Merk? Reputatie? We zijn Coca Cola toch niet?
Je reputatie vertaalt zich naar merkwaarde Regelmatig spreek ik ondernemers die merken als iets abstracts zien. ‘Huh, ben ik een merk?’ Bij merken denken ze eerder aan Coca Cola, Apple, Disney, Heineken en ze worden bescheiden als het om de vertaling van hun reputatie...
Splits je doelgroep in personas!
Personas: hulpmiddel om specifieke behoeftes te doorgronden Luisteren en direct kunnen reageren op alles wat er online over je merk gezegd wordt is al een enkele jaren mogelijk. Onder diverse namen wordt hier online software voor aangeboden: marketingautomation,...
Digitale communicatie: Fred en zijn tablet
Digitale communicatie verandert snel terwijl menselijk gedrag maar langzaam verandert De digitale communicatie ontwikkelt zich steeds sneller en onze directe omgeving is zeker de laatste jaren ingrijpend veranderd. Internet is voor de meesten inmiddels een eerste...