Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Transitietijger: merkontwikkeling en webdesign

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

Transitietijger.nl

Professionals in arbeidsrecht en HRM

Merkconcept en website

“Vanaf 1 april 2020 kunnen werkgevers betaalde transitievergoedingen terugvorderen. Hierin zien wij een enorme kans om op basis van de overlapping van onze competenties een nieuw bedrijf te beginnen. Graag worden wij geholpen om dit meteen goed neer te zetten”

Een mooie overlapping van kennis en kunde

Als team combineren mr. Bert van Eiken en John Pel MSc twee vakgebieden: HRM en arbeidsrecht. Een cruciale combinatie voor P&O of HRM vraagstukken. Zij zien zichzelf graag als -tijdelijk- verlengstuk van P&O- of HRM-afdelingen. Zij delen specifieke expertises op het gebied van het aangaan van arbeidsovereenkomsten tot en met de beëindiging van dienstverbanden. In de rol van Transitietijger tackelen zij alle vragen over transitievergoedingen en de compensatiemogelijkheden daarvan.

Verkort traject merkontwikkeling

Normaal gesproken wordt er voor merkontwikkeling en webdesign eerst methodisch naar een merkbelofte toegewerkt. In het geval van dit project is deze tot stand gekomen tijdens een brainstormsessie.

Grafische vormgeving logo en huisstijl

In een relatief korte tijd is op basis van het merkconcept een merkidentiteit ontwikkeld. Een Shutterstock-moodboard vormde samen met de emoties en kleuren (zie rechterkolom) de basis voor de grafische vormgeving.

Transitietijger

WordPress webdesign

Na de definitieve keuze voor het logo zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie van de website is op een testlocatie geplaatst;
  2. aan de hand van dit concept zijn de grafische vormgeving en functionaliteit besproken;
  3. zijn de correcties doorgevoerd en getest;
  4. zijn de nieuwe teksten en foto’s toegevoegd;
  5. is de werking van de website nagelopen en is deze ‘live’ gezet.

Enkele voorbeelden van de visuals voor social media

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Transitietijger
Homepage
Transitietijger
Contact
Transitietijger
Over ons
Transitietijger
Aanvraagformulier
Transitietijger
Tarieven

Er zijn natuurlijk genoeg goede websitebouwers, maar Eric heeft voor Transitietijger.nl niet alleen een prachtige website gemaakt. Zijn kracht is vooral zijn kennis van marketing waarmee hij ons nog steeds begeleidt om de juiste keuzes te maken.

mr. Bert van Eiken

Arbeidsrechtelijk adviseur, Transitietijger.nl

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gevoel productief te zijn

Gevoel productief te zijn

Je in staat voelen effectief te zijn in het consistent bijdragen in waardevol werk aan het eigen leven, dat van familie of aan de maatschappij.

Gekozen kleurrichting(en):

Teal

Positief: rustig, cool, smaakvol, verfijnd, zelfverzekerd.

PMS 315C #0A546D

Goudgeel

Positief: voedzaam, boterachtig, lekker, zon-gebakken, tarwe, gastvrij, comfort, troost-eten.

PMS 130C #ed9008

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Webdesign

WordPress met managed webhosting

Er is gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting van WPprovider.
Onze relaties zijn hierdoor verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Transitietijger

Supersnelle website

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Merkontwikkeling en website Notariskantoor Boersen

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

Notariskantoor Martine Boersen

Van waarde voor nu en later

Merkconcept en website

“Via de website van een branchegenoot kwam ik op jullie website en de aanpak op basis van merkkleuren sprak mij erg aan. Voor mijn nieuwe kantoor wil ik graag merkontwikkeling en website design op dezelfde manier.”

De tijd nemen voor wat van waarde is

Het merkconcept en website design markeren een nieuwe start voor Martine Boersen. Op het moment dat zij bij ons binnenstapt is ze bezig met de voorbereidingen voor een nieuw notariskantoor in Weesp. Met haar nieuwe kantoor wil zij clienten bijstaan om waardevolle zaken zorgvuldig vast te leggen. Hierbij maakt zij gebruik van haar expertise in familierecht en estate planning.

Op het snijvlak van familierecht en estate-planning

‘Van waarde voor nu en later’ is het motto waar wij op uitkomen en is in feite de merkbelofte van Notariskantoor Martine Boersen.Ten behoeve van de vindbaarheid verdelen wij de diensten op de website over twee deelgebieden die wij net iets anders aanvliegen. ‘Vastleggen’ voor alles wat bij leven en welzijn ervoor zorgt dat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan als er zich veranderingen in de persoonlijke levenssfeer voordoen. ‘Doorgeven’ als deelgebied voor het doorgeven van waarde. Beide gebieden liggen op het snijvlak van familierecht en estate-planning.

Verkort traject merkontwikkeling

Normaal gesproken wordt er voor merkontwikkeling en webdesign eerst methodisch naar een merkbelofte toegewerkt. In het geval van dit project is deze tot stand gekomen tijdens een brainstormsessie. Na enkele logo-voorstellen komen wij uit op de paraaf van Martine zelf als uitgangspunt voor het beeldmerk.

Merkontwikkeling en website

Grafische vormgeving logo en huisstijl

In een relatief korte tijd is op basis van het merkconcept een merkidentiteit ontwikkeld. Een moodboard vormde samen met de emoties en kleuren (zie rechterkolom) de briefing voor de grafische vormgeving. Dit voor zowel het logo als de benodigde stationary bij de start van het nieuwe kantoor.

Merkontwikkeling en website
Grafische vormgever Lex Maat tekende voor het logo-ontwerp, de ontwerpen van al het drukwerk en hij ondersteunde met zijn kritische blik bij het webdesign van de WordPress website.

WordPress webdesign

Na de definitieve keuze voor het logo zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie van de website is op een testlocatie geplaatst;
  2. aan de hand van dit concept zijn de grafische vormgeving en functionaliteit besproken;
  3. zijn de correcties doorgevoerd en getest;
  4. zijn de nieuwe teksten en foto’s toegevoegd;
  5. is de werking van de website nagelopen en is deze ‘live’ gezet.

Enkele voorbeelden van de visuals voor social media

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website
Merkontwikkeling en website

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkontwikkeling en website
Homepage
Merkontwikkeling en website
Contact
Merkontwikkeling en website
Afspraak maken
Merkontwikkeling en website
Vastleggen
Merkontwikkeling en website
Doorgeven

De werkwijze van Eric was precies wat ik nodig had. Voor de start van mijn bedrijf had ik een goede website nodig en ik wilde ook graag zichtbaar worden op social media. Precies dat "pakket" kon Eric mij leveren. Eric is rustig en deskundig en had al na ons eerste gesprek de juiste toon te pakken. Zijn werkwijze met merkkleuren en -emoties sprak mij erg aan. Het zette mij aan het denken over wat ik wilde uitstralen. Na een eerste opzet hadden wij een brainstormsessie en daaruit is een prachtige website (en social media accounts) gekomen. Ik kan Eric alleen maar van harte aanbevelen!

mr. Martine Boersen

Notaris en naamgeefster, Notariskantoor Martine Boersen

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Maagdenpalm blauw

Positief: joviaal, levendig, opgewekt, gezellig, hartelijk.

PMS 7452C #8392CB

Taupe

Positief: klassiek, neutraal, praktisch, tijdloos, kwaliteit, basic, authentiek, organisch, veelzijdig, onopvallend, ingetogen, discreet, compromisloos, bescheiden.

PMS 7536C #A7A187

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.
Negatief: steriel, koud, klinisch.

#FFFFFF

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Webdesign

WordPress met managed webhosting

Er is gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting van WPprovider.
Onze relaties zijn hierdoor verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Supersnelle website

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Merkconcept en webdesign voor Mirjam Schoots

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Mirjam Schoots Familierecht

Zorg goed voor hetgeen je aan het hart gaat

Merkconcept en webdesign opdracht

“Zorg voor een merkconcept en webdesign dat authentiek is en in niets lijkt op de website van mijn vorige bedrijf.”

Volle aandacht voor cliënten

Het merkconcept en webdesign markeert een nieuwe start. Na jarenlang gewerkt te hebben voor een, mede door haarzelf opgericht, advocatenkantoor wilde Mirjam Schoots weer in een kleinere setting cliënten persoonlijk bijstaan bij lastige ontvlechtingen. Door met hen op zoek te gaan naar duurzame oplossingen, zonder langdurige en kostbare procedures. Met haar ruime kennis en ervaring weet zij dat dit de voorkeur zou moeten verdienen, omdat  alle partijen daarmee op de lange termijn beter af zijn.

Authentiek en duidelijk

‘Zorg goed voor hetgeen je aan het hart gaat’ is het motto of adagium en is in feite de merkbelofte van Mirjam Schoots Familierecht. Normaal gesproken wordt er voor een merkconcept en webdesign eerst methodisch naar een merkbelofte toegewerkt. In het geval van dit project kwam dit concept bijna helemaal organisch tot stand.

Merkconcept en webdesign

Grafische vormgeving uit het hart

Het klinkt wat zweverig maar we kunnen stellen dat het hart meteen uitgangspunt was bij de grafische vormgeving. Mirjam gaf bij het eerste gesprek al aan dat zij het liefst haar handtekening als logo uitgewerkt wilde hebben. In de sierlijke hoofdletter ‘M’ hiervan herkende wij een hart dat open staat. Dit idee is verwerkt in het beeldmerklogo. De rest van de verdere grafische vormgeving vloeide hieruit voort.

Merkconcept en webdesign

Grafische vormgever Lex Maat tekende voor dit logo-ontwerp en ondersteunde met zijn vormgeving bij het webdesign van de WordPress website.

WordPress webdesign

Na de definitieve keuze voor het logo hebben wij de volgende stappen ten aanzien van het WordPress webdesign genomen:

  1. Een conceptversie van de website is op een testlocatie geplaatst.
  2. Aan de hand van dit concept zijn de grafische vormgeving en functionaliteit besproken.
  3. Zijn de correcties doorgevoerd en getest.
  4. Zijn de nieuwe teksten en foto’s geplaatst.
  5. Is de website nagelopen en ‘live’ gezet

Dienstverlening relevant gevisualiseerd

Voor iedere pagina van de website is een relevante ‘footer’ ontworpen die visualiseert waar de betreffende pagina over gaat. Hierbij is gekozen voor zwarte silhouetten tegen een kleurige achtergrond die het gevoel van vertrouwen en discretie versterken. Hiervan is ook een versie gemaakt voor communicatie op social media.

Enkele voorbeelden van de visuals voor social media

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkconcept en webdesign
Merkconcept en webdesign
Merkconcept en webdesign
Merkconcept en webdesign

Enkele pagina’s van de website

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Merkconcept en websdesign
Homepage
Merkconcept en webdesign
Actualiteiten
Merkconcept en webdesign
Afspraak maken
Merkconcept en webdesign
Contact

Heel blij met het al het werk dat Eric heeft gedaan om mijn nieuwe onderneming online zichtbaar te maken. Eric is enthousiast, heeft heel veel kennis en denkt met je mee zonder zijn mening aan je op te dringen. Ik kan hem aan iedereen van harte aanbevelen!

Mirjam Schoots

Mirjam Schoots Familierecht

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich betrouwbaar voelen

Zich betrouwbaar voelen

Je voelt de wil om anderen geen schade berokkenen ten gunste van eigen gewin als een situatie zich voordoet. Je in staat voelen om iemand te zijn die betrouwbaar is en waar men op kan rekenen.

Zich veilig voelen

Het gevoel hebben dat je geen kwaad kan overkomen. Je hebt een gerust gevoel over je leven en je relaties.

Gekozen kleurrichting(en):

Wit

Positief: puur, schoon, ongerept, maagdelijk, vlekkeloos, onschuldig, stil, lichtgewicht, luchtig, helder, bruids, etherisch, helderheid, eenvoud, arctisch, doeltreffend.

#FFFFFF

Maagdenpalm blauw

Positief: joviaal, levendig, opgewekt, gezellig, hartelijk.

PMS 7452C #8392CB

Fel roze

Positief: spannend, theatraal, speels, heet, aandacht-krijgend, hoge energie, sensueel, wild, tropisch, feestelijk, vibrerend, stimulerend.

PMS 205C #EA407A

Zwart

Positief: krachtig, elegant, geraffineerd, mysterieus, zwaarmoedig, basis, klassiek, sterk, duur, onkwetsbaar, magisch, nacht, sober, prestigieus, stijlvol, modern.
Negatief: depressie, dood, rouw, onderwereld, kwaad, onderdrukking, dreigend.

#000000

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

WordPress ondersteuning FlexOffiZ

Opzet nieuwe website

Met WordPress ondersteuning draagt Cornelissen.Marketing al jaren bij aan de online aanwezigheid van FlexOffiZ. Deze kantoorruimte verhuurder is opgericht in 2012 met als doel om oplossingen te bieden aan vastgoed-eigenaren met een leegstandsprobleem. Door de ruimtes te transformeren in kan en klare kantoorunits spelen zij daarmee in op de nog steeds groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren.

Opdracht:

Door gemaakte keuzes in de afgelopen zeven jaar, had het content management systeem zo zijn restricties gekregen. Dit kwam steeds naar voren bij de geboden WordPress ondersteuning. Met de kennis van toen was er een template en een set van plug-ins gekozen die inmiddels deels niet meer ondersteund werden of waar geen ontwikkeling meer op zat. De opdracht was daarom simpel:  ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het verbeteren van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Lex Maat Grafische vormgeving.

WordPress ondersteuning

Nadat de nieuwe website was opgeleverd zijn er enkele bijeenkomsten geweest om FlexOffiZ zelf in staat te stellen wijzigingen door te voeren of zelf berichten toe te voegen. Daarbij zijn ze uiteraard verzekerd van de WordPress ondersteuning van Cornelissen.Marketing.

De nieuwe WordPress website:

Klik op afbeelding voor een vergroting.

WordPress ondersteuning homepage
Homepage
WordPress ondersteuning vestiging
Vestigingspagina
WordPress ondersteuning over ons
Over ons
WordPress ondersteuning alle locaties
Alle locaties
WordPress ondersteuning verhuren
Verhuren
WordPress ondersteuning contact
Contact
WordPress ondersteuning bezichtiging plannen
Bezichtiging plannen

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Eric is al jarenlang de vaste marketingadviseur van FlexOffiZ. Eric heeft een IT achtergrond waardoor hij als geen ander de perfecte mix van technologie en marketing kan bieden. 

Eveline van Daal

FlexOffiZ Nederland

Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!

Lizetta van Coevorden

FlexOffiZ Nederland

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Zich flexibel voelen

Zich flexibel voelen

Vermogen voelen om het eigen perspectief te veranderen en de eigen sterkten te kunnen plooien naar een grote variëteit aan situaties.

Gekozen kleurrichting(en):

Briljant oranje

Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.

PMS 804C #FDA03F

Neutraal grijs

Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, opzettelijk, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.

PMS 423C #8C8C8C

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Website PYXIS

Website PYXIS

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor anderen mochten betekenen

Website PYXIS

WordPress website voor PYXIS in Bussum

Voor particulieren en bedrijven die graag maar één partner willen voor al hun financiële en fiscale vraagstukken, is PYXIS de beste keuze in de regio Gooi, Eem- en Flevoland. PYXIS zorgt ervoor dat de relaties zich kunnen concentreren op hun onderneming door de afwikkeling van alle financiële aspecten zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Opdracht:

Na zes jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties.   ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Marieke Tempelaar van Botterman Ontwerp. Voor de Litespeed webhosting tekende Marco Kroon van WPprovider.

Website PYXIS Adviseurs Fiscalisten Accountants 

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Homepage
Dienst
Berichten
Diensten
Teams
Contact

Merkontwikkeling en webdesign

Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uit tillen, dat is wat ik graag doe. Samen met jou creëer ik hiervoor niet alleen meer zichtbaarheid en aandacht voor je merk, maar ik zorg er tevens voor dat je website er een actieve rol in gaat spelen.
drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Om de strategische meerwaarde, die wij sinds jaar en dag onze klanten bieden, te waarborgen is Cornelissen.Marketing voor ons aan de slag gegaan met de vraag hoe we ons duurzaam kunnen blijven onderscheiden. We zijn tot verrassende inzichten gekomen en zien de komende jaren met vertrouwen tegemoet.

Reijer Hekelaar RB

Partner, PYXIS Accountants en Belastingadviseurs

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel in controle te zijn

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #003783

Helderblauw

Positief: elektrisch, energie, levendig, vibrerend, indrukwekkend, waterleven, opgewekt, opwindend.

PMS 285C #0171BA

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk