Meertalige website voor PFPC Global

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Meertalige website voor PFPC Global

Herpositionering merk en nieuwe meertalige website voor PFPC Global

Opdracht

“Zorg ervoor dat wij op onze core business: ‘global tax consultancy’ goed gevonden worden.”

De specifieke behoefte van de doelgroep

De doelgroep waaraan PFPC Global zijn diensten levert, zijn Nederlandse bedrijven die de sprong naar het buitenland willen maken en internationale bedrijven die de Nederlandse markt op willen. Beide partijen hebben een ‘gids’ nodig die ze door het soms complexe belastinglandschap leidt. Daarbij willen ze net als iedere andere ondernemer de belasting betalen die ze echt verschuldigd zijn en niet teveel betalen omdat ze onbekend zijn met het lokale belastingstelsel. Evident dat om de doelgroep te bereiken er is gekozen voor een meertalige website.

PFPC Global is based in Amsterdam

De kernpropositie verbindt twee zaken: internationaal belasting en het feit dat PFPC Global in Amsterdam gevestigd is. Nog los van de toenemende toestroom van buitenlandse bedrijven door de Brexit, is Amsterdam een hutspot in het internationale zaken doen en de daarbij horende geldstromen.

Meertalige website

Homepage (NL)

Meertalige website

About us (EN)

Meertalige website

Dienstleistung (DE)

Meertalige website

Kontakt (DE)

WordPress website met een Indiase vormgever

De nieuwe website dient optimale vrijheid te bieden om met online marketing de zichtbaarheid van PFPC Global te optimaliseren. Bij de totstandkoming kon er extreem worden gewerkt doordat de grafische vormgeving in India werd gedaan. Via het grote internationale netwerk van PFPC Global kwamen wij in contact met grafisch vormgever Vipin Handa in Mombay. Op basis van steeds korte online briefings bleek hij in staat te zijn de juiste vorm te vinden en een smaakvolle bijdrage te leveren aan het nieuwe online optreden.

Webdesign

WordPress met managed webhosting

Er is gekozen voor WordPress webdesign met Managed WordPress hosting van WPprovider.
Onze relaties zijn hierdoor verzekerd van goede support en een supersnelle laadsnelheid van de website.

Online marketing strategie

Om de nieuwe website zo snel mogelijk goed zichtbaar te krijgen is er een uitgekiende mix van online marketingmiddelen ingezet. De mix omvat naast de nieuwe website:

  • een consistente social media marketing aanpak via LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook en Pinterest;
  • een e-mailmarketingcampagne;
  • contentmarketing met de kernvaardigheid als centraal thema;
  • continue zoekmachine optimalisatie;
  • growth hacking;
  • en een Adwords-campagne op de merknaam en de zoekwoorden voor de belangrijkste dienstverlening.

Merken ontwikkelen en online marketing hiervoor bedrijven is onze core business. Het onderscheidend vermogen van jouw merk en organisatie boven dat van de concurrentie uittillen en zichtbaar maken, dat is wat we doen. Hiermee creëren we niet alleen meer omzet en aandacht, maar ook nieuwe mogelijkheden om jouw merk op de toekomst voor te bereiden.

drs. ing. Eric Cornelissen

drs. ing. Eric Cornelissen

Merkstrateeg | Webdesigner | Online marketeer

Sinds 1988 houd ik mij bezig met marketing en communicatie. Daarbij heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende functies en in verschillende branches.
Als laatbloeier studeerde ik van 2004 tot 2007 technische bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en van 2011 tot 2013 marketing aan de Vrije Universiteit. Na het voltooien van deze laatste studie ben ik gestart met Cornelissen.Marketing.
Onder deze vlag biedt ik niet alleen mijn ervaring en competenties aan maar ook die van het marketing collectief in Het Marketing Station. Voor ieder project beschikt een opdrachtgever op die manier over een team van professionals en heeft daarbij maar één aanspreekpunt.

Merkidentiteit

Emotie(s) bij dit merk:

Gevoel de touwtjes in handen hebben

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Gekozen kleurrichting(en):

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Oriënterend gesprek

Je bent van harte welkom in ons kantoor op station Naarden Bussum voor een vrijblijvend gesprek.
We zitten aan de zuidkant van perron twee.

Het Marketing Station

Bel 06 5732 3699 of plan direct een afspraak in.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Cornelissen.Marketing | Merkontwikkeling en Webdesign

JE MERK DOET HET WERK!

Zichtbaarheid voor je merk op basis van het belangrijkste nut voor de klant.
Bekijk video

Je merk doet het werk!

Zichtbaarheid voor je merk op basis van het belangrijkste nut voor de klant.

Verkopen jouw Kiwi’s zich al vanzelf?

Door gefundeerd te claimen dat het de sappigste zijn en dit te laten zien.

Wil je dat er eerder voor jouw merk wordt gekozen? Stel dan het belangrijkste nut voor de klant altijd voorop.

Blijf hierop terugkomen in al je communicatie.

“Wat heeft iemand aan jouw merk?”

Die vraag moet je snel en simpel beantwoorden. Welke behoefte vervult je het merk of welk probleem lost het op?

Laat het belangrijkste nut van je merk (en website) afdruipen!

Verkopen jouw Kiwi's zich al vanzelf?

Door gefundeerd te claimen dat het de sappigste zijn en dit te laten zien.

Wil je dat er eerder voor jouw merk wordt gekozen? Stel dan het belangrijkste nut voor de klant altijd voorop.

Blijf hierop terugkomen in al je communicatie.

"Wat heeft iemand aan jouw merk?"

Die vraag moet je snel en simpel beantwoorden. Welke behoefte vervult je het merk of welk probleem lost het op?

 

Laat het belangrijkste nut van je merk (en website) afdruipen!

Merkontwikkeling en webdesign

Merkontwikkeling en webdesign zijn de beste hulpmiddelen om je merk goed neer te zetten. De investering verdient zich dubbel en dwars terug.  Je wordt niet alleen online veel beter zichtbaar maar men begrijpt veel sneller welk nut je dienstverlening te bieden heeft.

Zij gingen je voor:

Webdesign Belforten.com
Transitietijger
Webdesign Transitietijger.nl

Er zijn natuurlijk genoeg goede websitebouwers, maar Eric heeft voor Transitietijger.nl niet alleen een prachtige website gemaakt. Zijn kracht is vooral zijn kennis van marketing waarmee hij ons nog steeds begeleidt om de juiste keuzes te maken.

mr. Bert van Eiken

Arbeidsrechtelijk adviseur, Transitietijger.nl

Webdesign Notarisboersen.nl

De werkwijze van Eric was precies wat ik nodig had. Voor de start van mijn bedrijf had ik een goede website nodig en ik wilde ook graag zichtbaar worden op social media. Precies dat "pakket" kon Eric mij leveren. Eric is rustig en deskundig en had al na ons eerste gesprek de juiste toon te pakken. Zijn werkwijze met merkkleuren en -emoties sprak mij erg aan. Het zette mij aan het denken over wat ik wilde uitstralen. Na een eerste opzet hadden wij een brainstormsessie en daaruit is een prachtige website (en social media accounts) gekomen. Ik kan Eric alleen maar van harte aanbevelen!

mr. Martine Boersen

Notaris en naamgeefster, Notariskantoor Martine Boersen

Uwgroendak
Webshop UWgroendak.nl

Persoonlijk dacht ik zelf "even" een website te kunnen bouwen, dit liep uit op een fiasco. Met de handen in mijn haar heb ik contact opgenomen met Cornelissen.Marketing om hulp te vragen bij het (op)bouwen van onze website inclusief webshop. Naast dat Eric direct voor ons aan de slag ging, hebben wij ook de gehele periode alle contact momenten en de algemene communicatie als zeer prettig ervaren! De website staat... en wij zijn er super trots op. Nogmaals dank Eric, voor alle hulp, het meedenken en de mooie website!

Leonie Kooijman

UWgroendak adviseur, UWgroendak.nl

JE MERK KAN ECHT HET WERK VOOR JE DOEN!

Cornelissen.Marketing is onderdeel van marketingcollectief ‘Het Marketing Station‘ dat kantoor houdt op het middenperron van station Naarden Bussum. Binnen het collectief beschikken we over ervaren specialisten voor eventueel aanvullende dienstverlening. Ben je geïnteresseerd in onze aanpak? Plan dan een vrijblijvende afspraak in.

REFERENTIES:

Heel blij met het al het werk dat Eric heeft gedaan om mijn nieuwe onderneming online zichtbaar te maken. Eric is enthousiast, heeft heel veel kennis en denkt met je mee zonder zijn mening aan je op te dringen. Ik kan hem aan iedereen van harte aanbevelen!

Mirjam Schoots

Mirjam Schoots Familierecht

Al meer dan vijf jaar doen wij zaken met Cornelissen.Marketing. De aanleiding daarvan was dat Eric Cornelissen ons wees op de beperkte online uitstraling van ons bedrijf. De afgelopen jaren hebben wij samen de zichtbaarheid van ons bedrijf sterk verbeterd. Eric is zeer creatief en veel ideeën zijn uitgewerkt. Dit heeft gesteund in de groei van ons bedrijf. Inmiddels hebben wij hem met meerdere bedrijven in contact gebracht. Wij kunnen Eric dan ook van harte aanbevelen.

Borgert F. Tegel MPLA

Partner| Voorzitter Pensioenorde, Felixx.Groep

Cornelissen Marketing maakt op een heldere manier duidelijk hoe je de wereld van digitale communicatie kunt bedwingen. Inzichtelijke oplossingen om een maximaal effect bereiken én de business te optimaliseren is wat ons bedrijf nodig had en dat heeft Cornelissen Marketing bewerkstelligd. Een echte aanrader!

Hélène van der Ven

Owner, director, Hélène van der Ven Fine Art Consultancy

Samen met Eric hebben we een nieuwe website gebouwd die ‘zo plat is als een pannenkoek’! In tegenstelling tot onze vorige site, die veel doorklikken vereiste, staat ons hele aanbod aan activiteiten op de homepage. De bezoeker kan hier eenvoudig doorheen scrollen wat een veel beter overzicht geeft. De site is bovendien responsive en hierdoor gebruiksvriendelijk voor smartphones. Wij zijn heel blij met onze nieuwe website en de manier waarop deze tot stand is gekomen. Wij zijn als opdrachtgever veeleisend, Eric blijft in het proces geduldig, vriendelijk en bijt zich vast in het vinden van technische oplossingen.

Pieter Koudijs

Directielid, Nederlands Vestingmuseum

","subscription_failed":"Kijk dan de onderstaande velden in om ervoor te zorgen u de juiste informatie.","et_ab_log_nonce":"322382ada9","fill_message":"Alsjeblieft, vul op de volgende gebieden:","contact_error_message":"Gelieve de volgende fouten te verbeteren:","invalid":"Ongeldig e-mail","captcha":"Captcha","prev":"Vorig","previous":"Vorige","next":"Volgende","wrong_captcha":"U heeft het verkeerde nummer in de captcha ingevoerd.","wrong_checkbox":"Checkbox","ignore_waypoints":"no","is_divi_theme_used":"1","widget_search_selector":".widget_search","ab_tests":[],"is_ab_testing_active":"","page_id":"3375","unique_test_id":"","ab_bounce_rate":"5","is_cache_plugin_active":"no","is_shortcode_tracking":"","tinymce_uri":""};var et_builder_utils_params={"condition":{"diviTheme":true,"extraTheme":false},"scrollLocations":["app","top"],"builderScrollLocations":{"desktop":"app","tablet":"app","phone":"app"},"onloadScrollLocation":"app","builderType":"fe"};var et_frontend_scripts={"builderCssContainerPrefix":"#et-boc","builderCssLayoutPrefix":"#et-boc .et-l"};var et_pb_box_shadow_elements=[];var et_pb_motion_elements={"desktop":[],"tablet":[],"phone":[]};var et_pb_sticky_elements=[];