Website FlexOffiZ

Website FlexOffiZ

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Website FlexOffiZ

WordPress website voor kantoorruimteverhuurder

FlexOffiZ is opgericht in 2012 met het doel om oplossingen te bieden aan vastgoedeigenaren met een leegstandsprobleem en daarmee in te spelen op de groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren.

Opdracht:

Na zeven jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties.   ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Lex Maat van Lex Maat Grafische vormgeving.

 

Nieuwe website en zelf de regie?

WordPress website

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Website FlexOffiZ

Eric is al jarenlang de vaste marketingadviseur van FlexOffiZ. Eric heeft een IT achtergrond waardoor hij als geen ander de perfecte mix van technologie en marketing kan bieden. 

Eveline van Daal

FlexOffiZ Nederland

Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!

Lizetta van Coevorden

FlexOffiZ Nederland

Benoemde emotie(s) bij dit merk:

Zich flexibel voelen

Vermogen voelen om het eigen perspectief te veranderen en de eigen sterkten te kunnen plooien naar een grote variëteit aan situaties.

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Briljant oranje

Positief: vitaal, stimulerend, pikant, optimistisch, communicatief, jeugdig, verfrissend.

PMS 804C #FDA03F

Neutraal grijs

Positief: klassiek, sober, zakelijk, praktisch, tijdloos, geschikt, stil, neutraal, logisch, onopvallend, opzettelijk, gereserveerd, fundamenteel, eenvoudig, bescheiden.

PMS 423C #8C8C8C

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Website PYXIS

Website PYXIS

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Website PYXIS

WordPress website voor PYXIS in Bussum

Voor particulieren en bedrijven die graag maar één partner willen voor al hun financiële en fiscale vraagstukken, is PYXIS de beste keuze in de regio Gooi, Eem- en Flevoland. PYXIS zorgt ervoor dat de relaties zich kunnen concentreren op hun onderneming door de afwikkeling van alle financiële aspecten zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Opdracht:

Na zes jaar was de website sterk verouderd en door destijds gemaakte keuzes had het content management systeem zo zijn restricties.   ‘Zorg voor een nieuwe en snellere WordPress website met een moderne en eigentijdse uitstraling’

Uitvoering:

In goed overleg zijn de volgende stappen genomen:

  1. een conceptversie is op een testlocatie geplaatst
  2. aan de hand van het concept is de grafische vormgeving besproken
  3. logo’s en huisstijl opgefrist
  4. aan de hand van het concept is de functionaliteit besproken
  5. de correcties doorgevoerd en getest
  6. nieuwe teksten en foto’s geplaatst
  7. re-directs van oude url’s ingesteld
  8. website ‘live’ gezet en nagelopen

Voor het nalopen van de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Marieke Tempelaar van Botterman Ontwerp. Voor de Litespeed webhosting tekende Marco Kroon van WPprovider.

Nieuwe website en zelf de regie?

WordPress website

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Website PYXIS

Benoemde emotie(s) bij dit merk:

Gevoel de touwtjes in handen hebben

Je in staat voelen om jezelf en je omgeving naar wens te kunnen beïnvloeden, in staat om stressvolle momenten te voorspellen, te regelen en succesvol erop te reageren wanneer dit zich voordoet. Het vermogen hebben om te beslissen wanneer, hoe en waar men mee gaat doen en met welke verbale uitingen of gedrag.

Zich vredig, ontspannen voelen

Zich kalm, vredig en ontspannen voelen. Rust hebben in je hoofd, je lijf en ziel.

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Diep blauw

Positief: geloofwaardig, gezaghebbend, basis, conservatief, klassiek, sterk, betrouwbaar, traditioneel, uniformen, service, nautisch, loyaal, zelfverzekerd, professioneel, tot nadenken stemmend, introspectief, concentratie-ondersteunend, gedachten-verhelderend.
Negatief: afzijdig, afstandelijk, weemoedig.

PMS 2747C #212D69

Helderblauw

Positief: elektrisch, energie, levendig, vibrerend, indrukwekkend, waterleven, opgewekt, opwindend.

PMS 285C #0171BA

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Merkactivatie Park Gooijland

Merkactivatie Park Gooijland

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Merkactivatie Park Gooijland

Woonconcept voor senior living

Park Gooijland is gevestigd in een appartementencomplex in Colmschate en biedt ‘wonen in het groen met zorg binnen handbereik’ aan.

Opdracht:

Begin oktober 2018 kregen wij het verzoek om een traffic campagne op te zetten voor de bestaande website met daarin geïntegreerd een koppeling naar het woningplatform Pararius. Startpunt voor het gesprek waren twee advertenties die anders opgemaakt diende te worden. Het gevoel hierbij leefde dat ze te weinig te weeg brachten. ‘Er zijn te weinig aanvragen voor bezichtigingen en daardoor blijven beschikbare appartementen te lang te huur staan’

Uitvoering:

In goed overleg hebben wij ten behoeve van een krachtige campagne:

  1. de propositie aangescherpt
  2. de huisstijl beter afgestemd op de beleving van de propositie
  3. de website vervangen door een compleet nieuwe website
  4. nieuwe advertenties gemaakt voor de verschillende magazines
  5. een Facebook Advertentiecampagne opgestart

En dit alles in een korte tijd. Want na drie weken stond de nieuwe website online, stonden de eerste nieuwe advertenties in de magazines en draaide de Facebook campagne. En met succes!

Resultaat:

Begin februari 2019, twee maanden na de start, ontvingen wij het volgende bericht:

‘De verhuur gaat geweldig! We zitten momenteel eigenlijk gewoon vol! Super goed nieuws dus. Aangezien we nu een aardig bestand hebben van geïnteresseerden, maar ze nu niks kunnen aanbieden denken we dat we nu het beste de campagne tijdelijk stop kunnen zetten.’

Voor de grafische vormgeving konden wij een beroep doen op Lex Maat van Lex Maat Grafische vormgeving en voor de Facebook advertentiecampagne konden wij de expertise aanspreken van Sean Nieuwland van Seanonline. Beide net als wij gevestigd in Het Marketing Station.

 

Nieuwe website en zelf de regie?

Merkactivatie

Klik op afbeelding voor een vergroting.

Asset Matters

Eric legt marketingvraagstukken op een duidelijke en inspirerende manier uit en biedt snel de juiste oplossingen. Zijn passie voor marketing werkt aanstekelijk en motiverend. Eric heeft perfect geholpen bij het ontwikkelen van een nieuwe website en het optimaal benutten van de verschillende marketingtools.

Marleen Boer

Manager Senior Living, Vivo Wonen

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Bladgroen

Positief: natuurlijk, vruchtbaar, gezond, balans, leven, groei, verzachtend, harmonie, rustgevend, herstel, geruststelling, milieubewust, nieuwe start.

PMS 349C #125727

Lavendel

Positief: romantisch, nostalgisch, fantasievol, lichtgewicht, licht geparfumeerd.

PMS 264 #AB2583

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

&madelene eventmarketing

&madelene eventmarketing

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

&madelene eventmarketing

&madelene eventmarketing is opgericht in 2002 door Madelène Spaan en gevestigd in Zandvoort. Het bedrijf is zoals de eigenaar zelf: direct, precies, creatief, resultaatgericht en ambitieus. Het bedrijf heeft flair, doorzettingsvermogen en een aanstekelijk enthousiasme. Kiezen voor &madelene eventmarketing betekent kiezen voor complete toewijding. Een partner die strategisch meedenkt.
madeleneeventmarketing.nl

Over de opdracht

Er zijn in Nederland veel eventmarketingbureaus. @madelene eventmarketing is al meer dan 15 jaar succesvol actief en goed georganiseerd, maar hoe communiceer je zoiets online? De opdracht was daarom eenvoudig: Zorg voor een éénduidige merkbelofte zodat we beter op onze kerncompetentie gevonden worden.

Herpositionering merk

Voor de herpositionering is er gebruik gemaakt van de Wazokuu! merkpositioneringsmethodiek. Dit om te zorgen voor een Een herkenbare merkbelofte. Dit zorgt er namelijk voor dat je als merk relevanter wordt voor de bezoekers van je website. Je boeit ze namelijk door extreem duidelijk te zijn over jouw unieke invulling van hun behoefte.

Wat dit oplevert?

  1. Een glasheldere merkpositionering met daarin: een goed gedefinieerde doelgroep, een duidelijk referentiekader, de merknaam, het unieke onderscheid als merkbelofte en de kernvaardigheid waarop deze gebaseerd is;
  2. Een merkbelofte voor eenduidige communicatie;
  3. Een rangschikking naar nut van alle USP’s;
  4. Relevante thema’s om het merk te ‘laden’;
  5. Emoties en archetypen voor de merkidentiteit;
  6. Een startset van woorden voor SEO.

Van het kenmerk naar het nut voor de klant

Om de kernvaardigheid in de dienstverlening van @madelene eventmarketing naar voren te halen, zijn eerst alle kenmerken van de dienstverlening in kaart gebracht. Bij ieder kenmerk is vervolgens een voordeel benoemd en is er gekeken naar het nut dat een klant hiervan ondervindt. Op basis hiervan zijn er stelling geformuleerd die aan een selectie van stakeholders is voorgelegd met de vraag ze te scoren van meest belangrijke naar minst belangrijke nut.

 

Jouw grootste zekerheid oor een efficiënt event

Uit de feedback van de SurveyMonkey enquete kwam heel duidelijk naar voren dat een opdrachtgever bijna de absolute zekerheid heeft dat het evenement goed bedacht en georganiseerd wordt wanneer het door @madelene eventmarketing wordt georganiseerd.

Jouw grootste zekerheid voor een efficiënt event

Uit de feedback van de SurveyMonkey enquete kwam heel duidelijk naar voren dat een opdrachtgever bijna de absolute zekerheid heeft dat het evenement goed bedacht en georganiseerd wordt wanneer het door @madelene eventmarketing wordt georganiseerd.

Beeldbewerking

Voor de nabewerking van de beelden op de website is er weer samengewerkt met Botterman Ontwerp uit Laren.

Jouw service ook als merk neerzetten?

Nieuwe website en zelf de regie?

Gekozen kleurrichting(en) voor dit merk:

Perzik

Positief: verzorgend, zacht, nevelig, tastbaar, heerlijk, fruitig, zoet, uitnodigend, warm, fysiek comfortabel, intiem, bescheiden, omhelzend.

PMS 162C #FBAE8E

Koraalrood

Positief: levenskracht, stimulerend, flexibiliteit, verlangen.

PMS 170C #EF6F5F

# Het benoemen van een emotie en het kiezen van een merkkleur zijn onderdeel van onze beproefde methodiek voor het ontwikkelen van een merkconcept.

Ander werk

Selecteer een categorie of merk

Cultuurcentrum deMess

Cultuurcentrum deMess

Portfolio

Bekijk wat wij reeds voor andere merken hebben mogen betekenen

Cultuurcentrum deMess

Opzet WordPress met Avayo website voor cultuurcentrum deMess met het Avayo ticketingsysteem. 
demess.nl

WordPress website met Avayo Ticketingsysteem

Samen met ETOCOM mochten wij voor dit geweldige initiatief voor Naarden Vesting een WordPress website opzetten met daarin geïntegreerd het Avayo Ticketingsysteem. Belangrijke overweging bij de keuze voor WordPress was hierbij dat men met vrijwilligers zelf de website wilde kunnen onderhouden.

Grafisch Concept

Het grafische concept was al opgezet door Chantal Creemers van CC Factory. De afbeeldingen op deze pagina zijn ook van haar hand.

Nieuwe website en zelf de regie?

Ander werk

Selecteer een categorie of merk