Over ons

Lees over ons bureau voor strategie, merkontwikkeling en online marketing

Over ons

Cornelissen.Marketing

Cornelissen.Marketing is een marketingbureau voor strategie en merkontwikkeling in Bussum. Wij werken voor bedrijven die nog geen fulltime marketeer nodig hebben maar op dat vlak wel stappen willen maken. Wij vervullen deze rol dan op efficiënte wijze en in nauwe samenwerking met een sterk collectief van online marketing- en communicatieprofessionals. Voor de relaties ontwikkelen wij een strategie op basis van uniek onderscheidend vermogen. De kernvaardigheid die hieraan ten grondslag ligt leggen hiervoor eerst bloot met een beproefde methode.

Eric Cornelissen

Eric Cornelissen

Merkstrategie | Online Marketing

Merkstrateeg, Online marketeer

Het creatief omgaan met de aanwezige middelen in een onderneming en hieruit het onderscheidende vermogen van de firma, het product of dienst naar boven halen is mijn passie. De kernvaardigheid van een merk, daar draait het om! …lees meer

Tobias Veenendaal

Tobias Veenendaal

Webdesign | Digitalisering processen

Webdesigner, Webdeveloper

Samen met relaties werken wij aan effectieve weboplossingen waarbij de website vaak slechts de voorkant is van het hele achterliggende proces. Door online marketing hiermee makkelijker te maken, ontstaat er weer focus op de business zelf.

Jan Seignette

Jan Seignette

Merkactivatie | Communicatie

Communicatie Specialist

Merkactivatie gaat niet alleen over een sterk concept, maar ook over uw strategie, uitvoering, keuze van media en gebruik van techniek. Daarmee krijgen we mensen voor u in beweging. Maximaal resultaat richting merkvoorkeur en doelstellingen.

De kracht van een collectief

Naast de inspanningen van ons team is ons portfolio mede tot stand gekomen in nauwe samenwerking met een groep van professionals waarmee we ook in de toekomst nog veel mooie merken hopen te mogen ontwikkelen en activeren.

Door de steeds verder gaande specialisatie van marketing disciplines zijn wij namelijk van mening dat een organisatie flexibel moet kunnen zijn in de samenstelling van een marketingteam. Onze eerdere ervaringen met deze professionals, stellen ons in staat om voor de ontwikkeling van ieder merk steeds het juiste team samen te stellen.

Ger Adrichem

Ger Adrichem

Fotografie & Film

geradrichem.nl
Erwin Moojen

Erwin Moojen

E-mail Marketing

www.22times.nl

Mark Gaertner

Mark Gaertner

Webdevelopment

www.justdata.nl

Marieke Tempelaars

Marieke Tempelaars

Grafische vormgeving

bottermanontwerp.nl
Erik-Jan van Riet

Erik-Jan van Riet

Data driven online marketing

www.edmds.nl

Fabion Baromeo

Fabion Baromeo

Webdevelopment

www.justdata.nl

Tessa Diependaal

Tessa Diependaal

Monitoring & engagement

imonitoring.nl
Pip van Dam

Pip van Dam

Designer

www.loyaltymakers.nl

Gertjan van der Net

Gertjan van der Net

Merkvisualisatie

www.nieuw.nu

Daniel van de Bilt

Daniel van de Bilt

Webdevelopment

vcreations.nl

Gerrit-Jan Heerschop

Gerrit-Jan Heerschop

Copy&Social Media

www.heehee.nl

WAT WE DOEN:

Wij zorgen ervoor dat ieder contactmoment het merk beleefd wordt vanuit de belofte!

Bereiken | Zichtbaarheid

GROEISTRATEGIE

Voor groei is een strategie nodig die obstakels wegneemt en ervoor zorgt dat men je goed kan bereiken.
Boeien | Merkbelofte

MERKONTWIKKELING

Een merk moet niet alleen opvallen maar men moet direct door het essentiële nut ervan geboeid worden!
Binden | Lovebrand

MERKACTIVATIE

Goede contactmomenten aanbieden is een must en een klant moet zich (zelf) aan je kunnen binden.
Behouden | Klantretentie

DIGITALISERING

Het automatiseren van operationele zaken in het dienstverleningsproces zorgt voor klantbehoud.

RECENTE BLOGS

Lees over onze kijk op het versterken van groeikansen op basis van kernvaardigheid.

Online aardappelen verkopen

Wat kan een online-marketeer leren van een Keniaanse aardappelverkoper? Kenia is het land van kleine zelfstandigen. Hoewel mobiele telefonie het land sprongen heeft laten maken is de online wereld zoals wij die in Nederland kennen nog ver weg voor de gemiddelde...

Wat we kunnen leren van MAMA KARI

En hoe twee basisvaardigheden al een kernvaardigheid vormen. Kenia is het land van de kleine ondernemer. Overal wordt gehandeld en wat hierbij het meeste opvalt, is dat aanbieders met nagenoeg dezelfde producten allemaal dicht op elkaar zitten. Op zoek naar vis?...

GEBRUIK MAKEN VAN EEN STERK COLLECTIEF?

Jouw marketinguitdagingen laten uitvoeren door een collectief van specialisten onder regie van een ervaren online team?
Op een dusdanige manier dat je wel de lusten maar niet de (vaste) lasten hebt?

LAAT ONS CONTACT MET JE OPNEMEN!