Marketing Dashboard

De deeltjesversneller voor de zichtbaarheid van je merk!

Social Media Marketing

Probeer het 14 dagen zelf uit (kosteloos)of maak een afspraak voor een kick-off sessie

Negen gekoppelde online accounts

Aan het Marketing Dashboard kunnen negen online accounts gekoppeld worden. Hierdoor is het mogelijk om eigen content en ‘gevonden’ content vanuit een scherm in te plannen op de juiste online accounts, op de juiste momenten. Dit bespaart niet alleen veel tijd maar zorgt er ook voor dat je zichtbaar bent op de momenten waarvan je weet dat jouw volgers online aanwezig zijn. De volgende online accounts kunnen aan het Marketing Dashboard worden gekoppeld:

Marketing Dashboard gebruikers

Inplannen op basis van verwachte aanwezigheid volgers

De berichten worden vanuit één scherm dus ingepland op social media (Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google My Business en Pinterest). Via de rapportage van het online marketing dashboard wordt gekeken naar de historie van eerder geplaatste posts. Per social media platform is te zien in welk tijdsvenster en op welke dag van de week de meeste volgers actief zijn. De kans dat de post ook daadwerkelijk gezien wordt, wordt hiermee vergroot.

Een voorbeeld van een overzicht van voorgaande post (donkerblauw = meeste interactie):
(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Marketing Dashboard gebruikers

Merkbekendheid door consistente aanwezigheid

Inmiddels kunnen wij vertrouwen op de resultaten van meer dan vier jaar werken met het marketing dashboard. Door merk relevante content te vinden, te creëren en in te zetten hebben deze merken niet alleen meer zichtbaarheid maar vergroot het ook de merkbekendheid.

Herkenning zorgt voor volgers en bekendheid

Met het online marketing dashboard maak je het jezelf gemakkelijk om op een relevante manier continu zichtbaar te zijn op social media. Daarnaast vormt de berichtenstroom die hiermee in gang wordt gezet de basis voor jouw eigen content creatie. De berichten die dit voor de website oplevert gaan vervolgens weer een rol spelen in de online vindbaarheid in zoekmachine aangezien de hoeveelheid relevante content op de website gestaag toeneemt.

Ook aan de slag?

Continu vernieuwing

Het online marketing dashboard is ontwikkeld door iMonitoring. Vanaf 2013 zijn wij betrokken bij de ontwikkeling van de software. De nieuwste ideeën vinden daardoor snel hun weg naar ons marketing dashboard. 

Eric heeft niet alleen verstand van zaken maar is ook zo betrokken bij FlexOffiZ, waardoor hij inmiddels meer als een collega gezien wordt dan een zakenrelatie’, ‘We zijn super trots op onze nieuwe website!

Lizetta van Coevorden

FlexOffiZ Nederland

Van een succesvolle, maar niet zo bekende aanpak naar een sterk merk. Eric Cornelissen heeft The History Store begeleid naar een grotere naamsbekendheid. Dat doet hij met strategische adviezen die richting en focus geven, maar ook met uiterst praktische tips die direct toepasbaar zijn. Daarnaast is Eric prettig om mee samen te werken.

Hans van den Brink

Stadshistoricus en schrijver, The History Store