Boeien

Een merkconcept zorgt ervoor dat je relevanter wordt voor de bezoekers van je website.

Boeien

Een herkenbaar merkconcept zorgt ervoor dat je relevanter bent voor de bezoekers van je website. Je boeit door extreem duidelijk te zijn over jouw unieke invulling van hun behoefte.

Boeien vanuit de kernvaardigheid

Merkontwikkeling volgens een beproefde methode

Je bent je het minst bewust van je grootste talent omdat dat je het makkelijkste afgaat. Alleen wat is nu die unieke kernvaardigheid die voor jouw klanten het verschil maakt? Wat kan jouw merk op basis hiervan beloven? Hoe kun je bezoekers van je site meteen boeien? Onze beproefde methode zorgt voor een merkconcept op basis de unieke kernvaardigheid van jouw merk.

Gestructureerd benoemen van de kernvaardigheid

De unieke kernvaardigheid van het merk benoemen is voor veel ondernemers lastig, terwijl dit in de kern al aanwezig is.
 Dit komt omdat ze er zelf teveel bij betrokken zijn. Toch willen ze snel gevonden worden en dat men het merk goed herkent en in essentie begrijpt welke waarde het merk kan bieden.

Laat ons ervoor zorgen dat je merk gaat boeien

Wij hanteren een beproefde methode voor merkontwikkeling waarbij wij zowel je organisatie als je klanten betrekken. Het communiceren over het onderscheidende vermogen van jouw merk wordt hierdoor effectiever, kostenefficiënter, makkelijker en succesvoller.

Eerst eens testen hoe boeiend je online bent?

Voor wie zich eerst een beeld wil vormen hoe goed zijn merk het online doet bieden we een merk sterktetest aan.

Als je in het bos werkt is het vaak onmogelijk om door de bomen nog het bos te zien.

“Wie ziet er door de bomen het bos niet meer?”

Je zit er zelf vaak te diep in…

Boswachters kunnen door de bomen het bos niet meer zien omdat ze er in werken. Zo vergaat het jou waarschijnlijk ook. Je zit zo diep in je business dat je met alle afzonderlijke zaken even druk bezig bent niet meer echt van buitenaf naar je merk kan kijken.

Portfolio ‘boeien’

Voor de volgende merken hebben wij een bijdrage mogen leveren aan de manier waarop zij hun beoogde relaties boeien (klik op het logo voor de casebeschrijving):

Wat kunnen we voor je doen?

Sterke merkbelofte

Merkenstrategie is duidelijk Eric’s paradepaardje en hij is er erg goed in. Met een enorme gedrevenheid en eindeloze energie ontwikkelt hij samen met stakeholders een plan dat klopt en -het allerbelangrijkste- dat werkt! Ik beveel hem dan ook ten zeerste aan.”

Jan Slor

General Manager, Global Dental Science Europe