Binden

Customer journey fase waarin je probeert bezoekers aan je merk te binden

Inschrijvingen nieuwsbrief structureren

Inschrijfmomenten structureren

Op basis van een analyse van jouw online platform en jouw content strategie brengen wij de contactmomenten met jouw beoogde klanten in kaart. Wij bepalen op welke momenten en en welke pagina’s het zin heeft het inschrijven op jouw nieuwsbrief te faciliteren.

Inschrijvers uit contactmomenten in de customer journey

Met een frequent verschijnende nieuwsbrief bereik jij het publiek waarvan jij het e-mailadres al hebt. In de regel zijn dit allemaal personen met wie jij al een keer in contact bent geweest over jouw merk. Het is uiteraard belangrijk dat jij in hun keuzeset aanwezig blijft. De nieuwe inschrijvingen moeten echter komen uit de groep die zich nog aan het oriënteren is.

Haal meer inschrijvers uit je social media

Social Media is het middel bij uitstek om nieuwe personen voor jouw merk en nieuwsbrief te interesseren. Het begint ermee dat jij de verstuurde nieuwsbrieven ook via social media gaat delen. Pas als iemand de nieuwsbrief een keer kan inzien ontstaat de mogelijkheid dat die persoon zich inschrijft.

Regelmatig delen versnelt de groei van je bereik

Voor het slim inzetten van social media gebruikt Cornelissen.Marketing het Marketing Dashboard.  Dit stelt ons in staat om berichten te posten op de momenten dat de meeste volgers online zijn. Door het klikgedrag via het Marketing Dashboard continu te analyseren kunnen wij dit steeds verder optimaliseren. Wij kunnen uiteraard dit ook voor jou inzetten.

Social media marketing planning

Consistente social media marketing werkt!

Het delen op sociale media van de content van de jouw nieuwsbrief en het delen van jouw nieuwsbrief zelf zorgt ervoor dat jij blijvend in de keuzeset komt van personen in de oriëntatiefase. Jij faciliteert ze in feite tijdens hun keuzeproces. Ook bij bestaande contacten helpt consistente social media marketing. Door regelmatig op het netvlies te komen vergroot jij de kan dat jij in de keuzeset blijft.

Laat je merk voor je werken!

Is je merkstrategie toe aan vernieuwing of wil je serieus aan de slag met het ontwikkelen van een (digitale) strategie? Zijn er misschien andere online issues waarover je advies wil? Neem dan een contact met ons op, wij laten je merk graag voor je werken.

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

Inschrijvingen nieuwsbrief structureren

Cornelissen Marketing maakt op een heldere manier duidelijk hoe je de wereld van digitale communicatie kunt bedwingen. Inzichtelijke oplossingen om een maximaal effect bereiken én de business te optimaliseren is wat ons bedrijf nodig had en dat heeft Cornelissen Marketing bewerkstelligd. Een echte aanrader!

Hélène van der Ven

Owner, director, Hélène van der Ven Fine Art Consultancy

Online Marketing Dashboard