Behouden

Behoud van aandacht door continue optimalisatie van de website

Marketingautomatisering

Het ingang zetten van een continuproces van het delen van relevante informatie voor de volgers van een merk. Dat verstaan wij onder marketingautomatisering. Wanneer je een duidelijke belofte voor je merk hebt gedefinieerd zijn alle communicatiethema’s en het referentiekader benoemd. Op basis hiervan richten wij ons marketing dashboard dusdanig in dat jij wekelijks een e-mail ontvangt met selectie van relevante berichten. Het enige dat wij van je vragen is feedback welke jij met je volgers zou willen delen. Daarna start een geautomatiseerd content management proces.

Online.Marketing Dashboard

Wat kan ik met verder het Online Marketing Dashboard?

Het online marketing dashboard laat zich inzetten voor:

  • doelgroepenonderzoek;
  • het in kaart brengen van beïnvloeders;
  • concurrentieanalyses;
  • het vergroten van het aantal relevante volgers;
  • het monitoren van de beleving van de eigen merkcommunicatie;
  • content-curatief om de zichtbaarheid van het merk te vergroten;
  • contentmarketing op te zetten op basis van goede bronnen;
  • optimale merkcommunicatie via een online planning;
  • samenwerking met externen.

14 dagen gratis uitproberen

Kennismaken met deze support is eenvoudig. Je mag de software eerst een periode van 14 dagen kosteloos en vrijblijvend uitproberen. In deze periode nemen wij contact met je op om je ervaringen te bespreken en te horen of je een abonnement met eventueel onze support erbij op prijs zou stellen.

Mocht je vragen hebben tijdens het inrichten van de testomgeving, neem dan gerust contact met ons op.

Laat je merk voor je werken!

Is je merkstrategie toe aan vernieuwing of wil je serieus aan de slag met het ontwikkelen van een (digitale) strategie? Zijn er misschien andere online issues waarover je advies wil? Neem dan een contact met ons op, wij laten je merk graag voor je werken.

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

Marketingautomatisering

Marketingautomatisering

Zelf doen?

Online Marketing Dashboard

Met het dashboard kun je ook zelf direct van start gaan. Wij nemen binnen de proefperiode contact met je op om je hierin eventueel te ondersteunen.