Online marketing dashboard

De motor voor relevante content marketing
Probeer het 14 dagen zelf uit (kosteloos)of besteed content marketing volledig uit

Online marketing dashboard als motor voor content marketing

Met het online marketing dashboard maken het wij onze relaties gemakkelijk om op een relevante manier continu zichtbaar te zijn op social media. Daarnaast vormt de berichtenstroom die hiermee in gang wordt gezet de basis voor eigen content creatie. 

Wees ook zichtbaar op de juiste momenten

Onze expertise delen wij graag. Of u het nu zelf wil doen, op weg geholpen wil worden of de contentmarketing volledig wil uitbesteden, wij helpen u graag bij het gebruiken van het online marketing dashboard.

Drie mogelijkheden:

Merkbekendheid door consistente aanwezigheid

Inmiddels kunnen wij vertrouwen op de resultaten van meer dan vier jaar werken met het marketing dashboard. Door merk relevante content te vinden, te creëren en in te zetten hebben wij niet alleen de zichtbaarheid van onze relaties vergroot maar ook hun bekendheid.

Herkenning zorgt voor volgers en bekendheid

Met het online marketing dashboard maak je het jezelf gemakkelijk om op een relevante manier continu zichtbaar te zijn op social media. Daarnaast vormt de berichtenstroom die hiermee in gang wordt gezet de basis voor jouw eigen content creatie. De berichten die dit voor de website oplevert gaan vervolgens weer een rol spelen in de online vindbaarheid in zoekmachine aangezien de hoeveelheid relevante content op de website gestaag toeneemt.

Interesse in deze ‘vliegwiel’ methode?

Wanneer je na het lezen van het bovenstaande geïnteresseerd bent in deze manier van werken mag je een keer langskomen bij ons  station Naarden Bussum. Samen bekijken wij dan vanuit welke bronnen wij dit voor jouw merk/bedrijf kunnen opstarten. Stuur ons wel even een bericht dan maken wij graag een afspraak met je.

Online Marketing Dashboard

Continu vernieuwing

Het online marketing dashboard is ontwikkeld door iMonitoring. Vanaf 2013 zijn wij betrokken bij de ontwikkeling van de software. De nieuwste ideeën vinden daardoor snel hun weg naar ons marketing dashboard. 

“De kennis en ervaring van Eric heeft mij tijdens de workshop goed geholpen. Hij zette ons vooral zelf aan het denken dat leverde veel inzicht op.”

Jurrien Blaauw

Online Marketeer, Bikker Food Group